تعمیرات و نگهداری

سکشن آسانسور کارگاهی

سکشن آسانسور کارگاهی

سکشن آسانسور کارگاهی
آسانسورهای کارگاهی با برندهای مختلفی در بازار هستند . از جمله برندهای موجود در بازار می توان به برندهای Alimak ، GJJ ، پاپصیران ، XCMG ، Zoomlion ، SPJ ، اهرمکو، Baoda وایستا صدر اشاره کرد .
سکشن هایی که توسط شرکت های سازنده این برندها ساخته شده است و به همراه خود اسانسور به بازار ارائه گردیده است را سکشن های فابریک می گویند . و اما سکشن هایی که توسط شرکتها و یا افراد دیگر کپی برداری و ساخته شده است را غیر فابریک می گویند .
اگر از لحاظ کیفی بخواهیم سکشن ها را رتبه بندی نماییم قطعا سکشنهای فابریک هم از لحاظ کیفی و هم از نظر جوش ومتریال نسبت به سایر سکشنهای موجود در بازار با کیفیت تر هستند .
البته سکشن هایی هم در بازار وجود داردکه توسط شرکتها ویا افراد دیگر ساخته شده است که با استفاده از روشهای علمی و با تکیه بر مهندسی جوش و علم مواد ساخته شده است . کیفیت این سکشنها نیز قابل قبول می باشد .
اجزای سکشن آسانسورهای کارگاهی
هر سکشن آسانسور کارگاهی از اجزای مختلفی تشکیل شده است . این اجزا در کنار یکدیگر مونتاژ و سپس به یکدیگر جوش می شوند . به عنوان مثال هر سکشن اسانسور کارگاهی از تعداد 4 عدد لوله 3 اینچ با طول 5/1 متری و به ضخامت حدود 5 میلی متر تشکیل شده است .
این 4 عدد لوله استراکچر اصلی سکشن اسانسور کارگاهی را تشکیل می دهد .این لوله توسط تعدادی نبشی ولوله با قطر کمتر به صورت ضربدری به یکدیگر متصل می شوند . یک عدد دنده شانه ای نیزبه این سکشن توسط پیچ ومهره مونتاز می شود .
هر سکشن به واسطه 4 عدد پیچ ومهره به طول حدود 20 سانتی متری به یکدیگر متصل و بر روی یکدیگر قرار می گیرند .
ابعاد سکشن آسانسور کارگاهی
سکشن آسانسور های کارگاهی از لحاظ ابعادی با یکدیگر متفاوت هستند . و همین تمایز ابعاد میتواند هر سکشن را برای هر برند انحصاری نماید . به عنوان مثال ابعاد سکشن آسانسور کارگاهی آلیماک با ابعاد سکشن اسانسور کارگاهی GJJ با یکدیگر متفاوت هستند . از دیگر مواردی که باعث اختلاف سکشن ها با یکدیگر می شود سایز و ضخامت لوله ها است . به عنوانمثال سایز و ضخامت لوله های سکشن اسانسور کارگاهی 2 تن کمی ضخیم تر از سکشن اسانسور 1200 کیلوگرم می باشد .
سکشن آسانسور کارگاهی آلیماک
سکشن های اسانسور های کارگاهی با ابعاد 72*72*150 سانتی متر در بازار موجود هستند . این سکشن ها به صورت فابریک و یا ایرانی ساز مورد استفاده قرار می گیرند . تقریبا بیشترین سکشن ها از لحاظ فراوانی در بازار ، سکشن های آلیماک هستند.
سکشن های آلیماک باتوجه به تناژ اسانسورهای کارگاهی کمی با یکدیگر متفاوت هستند . مثلا سکشن های اسانسور آلیماک 2 تن کمی قوی تر از سکشن های 1200 کیلوگرم می باشد . لذا در زمانخرید این سکشن ها حتما به این موارد توجه شود .
سکشن آسانسور کارگاهی GJJ
آسانسورهای کارگاهی GJJ با تناز های مختلفی در بازار ایران وجود دارند به همین خاطر سکشنهای آسانسورهای کارگاهی GJJ نیز متفاوت هستند . سکشن های این دستگاه به دو صورت لوله وگالوانیزه در بازار موجود هستند . ضخامت لوله ها بر اساس تناژ دستگاهها کمی فرق دارد این سکشنها به صورت فابریک وایرانی ساز در بازار ایران موجود است . در صورت نیاز به خرید این سکشن ها کافیست با کارشناسان کرین یاب در تماس باشید .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.