تاور کرین

پرفروش ترین برند تاورکرین در سال 2022

پرفروش ترین برند تاورکرین در سال 2022

پرفروش ترین برند تاورکرین در سال 2022

جرثقیل ها سابقه ای طولانی در ساخت و ساز دارند.از هزاران سال قبل بشر به اين نوع ماشين آلات نيازمند بوده است. یونانیان باستان اولین جرثقیل ها را اختراع و از آنها براي  آبیاری آب در بین النهرین باستان استفاده می كردند.در واقع،بسیاری از سازه های باستانی و امروزي بدون وجود جرثقیل ها امكانذير نبوده است.

در طول انقلاب صنعتی جرثقیل ها جزء جدایی ناپذیر مدرنیزاسیون جهان و امروزه انواع مختلفی از جرثقیل هايي به شكل نام تاوركرين تقریباً در هر پروژه ساختمانی كاربرد دارند.هر اندازه كه براي بقاي بشر تعداد ساخت سد،پل،کارخانه کشتی سازی،نیروگاه ها و آسمان خراش ها افزايش مي يابد.جالب است بدانيد،در دهه 1960 ،بیش از 16000 تاوركرين همراه با فناوری پیشرفته،با بالاترین استانداردها در بیش از 60 کشور تا به امروز تولید شده است.

با این حال،از آنجایی که تاوركرين هاي زیادی در دسترس هستند.دانستن اینكدام برندها با توجه ويژگي هاي خود پر فروش هستند،کمک مي كند تا بفهمید از کدام یک در پروژه هاي خود استفاده کنید و جرثقیل مناسب را با قیمت معقول اجاره يا خريداري کنید .

طبق آمارها،در سال 2022 انواع تاوركرين ها براساس نوع و کاربرد وجود دارد كه به مديران پروژه كمك مي كند تجارت خود را به صورت تخصصي گسترش دهند. افرادي كه به دنبال خريد يا فروش تاوركرين هستند بايد از آمار و ارقام انواع جرثقيل برجي و پرفروش ترین برند تاورکرین در سال 2022 خبر داشته باشند.

 

چرا بايد روند فروش بازار تاوركرين را بدانيم؟

تاور کرین يكي از تجهیزاتی است که برای جابجایی یا حمل اجسام بزرگ ساخت و ساز استفاده می شود.این ابزار غول پيكر با حالت «T» مانند خود اغلب در صنعت ساخت‌وساز برای عمليات ساخت و سازهاي بزرگ یا حمل و نقل و تخلیه بارهای سنگين استفاده می‌شود. در اين صنعت برندهاي  XCMG،Liebherr  و Manitowoc نيمي از درآمد جهاني را دارند و جزء پر فروش ترين برند تاوركرين در سال 2022 به حساب مي آيد.

اگر نگاهي به دنیای جرثقیل ها بيندازيد،متوجه بزرگي و تنوع آن مي شويد.در حالی که بسیاری از جرثقیل ها در انواع مختلف پروژه های ساختمانی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند،بسیاری ديگر هر روز در صنایع مختلف مشغول به كار هستند.

جرثقیل های برجی به دلیل استفاده مکرر در ساخت و سازهای شهری از شناخته شده ترین جرثقیل ها هستند. برج‌های مشبک بلند آنها که گاهی صدها متر با بوم‌های چرخان ارتفاع بالايي دارند كه به آسمان شهر می‌رسند و برای ساخت آسمان خراش ها و ساختمان های بلند بهترين گزينه هستند.

 

آيا  کووید-19 بر پر فروش ترين برند تاوركرين تاثير گذاشته است؟

تاور کرین ها ماشین های فوق العاده پیچیده ای هستند.وقتی به ساختارهای آنها نگاه می کنید،پروژه هاي ساختماني که مي بينيم شگفت انگیز هستند.امروزه جرثقیل های برجی به ما اجازه می دهند در ارتفاعات بالا،حمل بارهاي سنگين كنند.

پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی تاور کرین بین سال‌های 2022 تا 2028، با نرخ قابل‌توجهی افزایش يابد.با توجه به همه‌گیری COVID-19،اندازه بازار جهانی تاور کرین در سال 2022 به ارزش 3105.5 میلیون دلار تخمین زده می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2028 به 2636.8میلیون دلار برسد.تولیدکنندگان اصلی جرثقیل برجی جهانی شامل Zoomlion، XCMG، SANY، Liebherr و غیره حدود 70 درصد از سهم بازار را تشکیل می دهند.آسیا و اقیانوسیه بزرگترین بازار جرثقیل برجی را دارند که بیش از 65 درصد سهم جهاني مي باشد.

 

در كدام كشورها بيشترين فروش تاوركرين بوده است؟

از نظر جغرافیایی،فروش تاوركرين در اين كشورها، درآمد، سهم بازار و نرخ رشد بسياري داشته است:

  • آمریکای شمالی (ایالات متحده، کانادا و مکزیک)
  • اروپا (آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، روسیه و ترکیه و غیره)
  • آسیا و اقیانوسیه (چین، ژاپن، کره، هند، استرالیا، اندونزی، تایلند، فیلیپین، مالزی و ویتنام)
  • آمریکای جنوبی (برزیل، آرژانتین، کلمبیا و غیره)
  • خاورمیانه و آفریقا (عربستان سعودی، امارات، مصر، نیجریه و آفریقای جنوبی)

 

برخي از پرفروش ترین برند تاورکرین در سال 2022

  • جرثقیل های برجی JASO

اين نوع تاوركرين سالهاست كه به میلیون ها مشتری در سراسر جهان در انواع پروژه هاي ساخت و ساز بزرگ و کوچک کمک کرده است و راه حل های کارآمد و مقرون به صرفه اي ارائه داده است. JASO  كه دفتر مركزي آن در اسپانیا قرار دارد،خود را متعهد به برتری در طراحی، ساخت و خدمات پس از فروش جرثقیل های برجی می داند و تا به امروز با فروش فوق العاده اش توانسته ركورد پر فروش ها را بزند.

  • تاوركرين ترکس

جرثقیل های برجی Terex چهار نوع از پرفروش ترين تاوركرين ها را با قابلیت اطمینان،کیفیت و ایمنی در سراسر جهان توليد مي كند كه جزء پرفروش ترين ها به شمار مي آيد.

  • تاوركرين لیبهر

ليبهر تنها نامي است كه در سال 1949 در زمينه توليد جرثقیل های برجی شروع به كار كرد و اکنون تولید کننده پیشرو جهانی  در زمينه ساخت و ساز جرثقیل های برجی است و دارای پنج کارخانه تولید در آلمان، اسپانیا، هند، برزیل و روسیه است.ليبهر با ارائه انواع تاوركرين هايي با قابلیت نصب سریع، چرخاندن بالا،بازوی لوفینگ توانسته فروش بالايي براي خود رقم بزند.

  • جرثقیل های برجی پوتین

نام تاوركرين پوتين در سراسر جهان به دلیل قدرت بالابری و طراحی های نوآورانه خود شناخته شده است. پوتین بیش از 60 نوع جرثقیل برجی را براي ساخت آسمان‌خراش‌هاي جهان روانه بازار كرده است.

  • تاوركرين Uperio

يكي از پرفروش ترین برند تاورکرین در سال 2022، Uperioاست كه در فروش و اجاره جرثقیل های برجی، پيشرو است. با وجود اين شرکت محبوب ساخت و سازها بسيار پربازده تر شده است.

  • تاوركرين Wolffkran

نام Wolffkran مخفف تجربه و شایستگی در طراحی، ساخت و استفاده از جرثقیل های برجی است.این شرکت با فناوری و دانش نوآورانه خود سهم قابل توجهی در فروش جرثقيل هاي برجي داشته است. موفقیت این شرکت به بیش از 100 سال است كه 700 تاوركرين را در بازار بفروشد.

  • تاوركرين Morrow

اين شركت از زمان تأسیس خود در سال 1968 به طور انحصاری بر روی فروش جرثقیل برجی تمرکز کرده است.اين نوع برند تاوركرين تخصص و دانش منحصر به فردی را در مورد خط تولید تاوركرين ایجاد کرده است و به فروش بالايي دست يافته است.

  • تاوركرين NFT

اين برند مهندسی و لجستیکی دیده يكي ديگر از برخي از پرفروش ترین برند تاورکرین در سال 2022 است .كه طي 35 سال،در جرثقیل های برجیخود را توسط یک تیم فنی بسیار ماهر با تاکید قوی بر ایمنی و شیوه های کار ایمن به بازارهاي مستقر در ابوظبی،آسیا،اروپا،آفریقا و اخیراً آمریکای شمالی وارد كرده است.

  • تاوركرين Bondura

برند bondura توانسته با توليد تاوركرين براساس نيازهاي مشتری بیش از 30 سال فناوري خود را گسترش دهد و از پرفروش ها باشد.

  • تاوركرين JOST

JOST  در سال 2000 توسط طراح آلمانی ابداع شد.این شرکت بیش از 40 سال تجربه در تکنولوژی جرثقیل و سابقه بی نظیری در اين امر دارد كه بیش از 45 مدل جرثقیل از جمله تاوركرين را به بازار عرضه كرده است و سهم قابل توجهي از بازار را كسب كرده است.

  • تاوركرين RaycoWylie

RaycoWylie  از سال 1933 در طراحی و ساخت دستگاه‌های نظارت جرثقیل برج متخصص است. نقاط قوت این شرکت در پشتیبانی عالي آن است.

  • جرثقیل های برجی Stafford Soima

جرثقیل های برجی Stafford Soima ارائه دهنده خدمات و تجهیزات بالابری در سراسر جهان است. استافورد با ارائه خدمات اپراتور برای تمام جرثقیل ها و بالابرها و همچنین نصب و برچیدن، تکنسین و خدمات مشاوره به پروژه ها در سطح جهانی شناخته شده است.

  • تاور كرين Zoomlion

گروه Zoomlion که در سال 1992 تأسیس شد، تاوركرين هاي پیشرفته اي را برای صنایع ساختمانی و کشاورزی را توسعه و تولید كردند و در حال حاضر، پایگاه های تولید در چین،ایتالیا، آلمان،هند،برزیل و بلاروس و 21 شرکت جهان دارند.

  • برند TOPLIST

اين برند طیف گسترده ای از جرثقیل های برجی و خود نصب را برای اجاره و فروش ارائه می دهد و جزء پر فروش هاست.

  • سانی

ساني يكي ديگر پرفروش ترین برند تاورکرین در سال 2022 است كه با افزایش فروش جرثقیل های برج  خود توانسته رتبه 10 را  در بين پر فروش ها كسب كند.

  • تاوركرين ZPMC

ZPMC   مستقر در شانگهای چین، متخصص در توليد تاوركرين و تجهيزات سنگین و صادرات به 100 کشور دنيا توانسته حدود 70 درصد از سهم بازار جهان را به خود اختصاص دهد و جزء پرفروش ترين ها به حساب آيد.

  • Sarens

برند سارن بیش از 60 سال در سرتاسر جهان فعالیت و قدمت دارد اين برند تا كنون با فروش مجموع 416 دستگاه رتبه دوم خود در فروش را بیش از هفت سال حفظ کرده است.

  • Mammoet

ماموت را نميتوان در ليست پرفروش ترین برند تاورکرین در سال 2022  قرارنداد.اين برند از ابتدای فهاليت خود مقام اول را در اختیار داشت و به طور گسترده پیشتاز اين صنعت است.علاوه براين،کسب رتبه ALE جايگاه اين برند را بيش از هر زمان ديگري تثبيت كرده است.اين برند اکنون با بیش از 7000 کارمند در سراسر جهان و 130 انبار فعالیت حضور جغرافیایی خود را براي فروش تقویت کرده است.

  • Deep South

اين برند خدمات جهانی در زمينه اجاره تاوركرين و آسانسورهاي كارگاهي براي حمل‌ونقل هاي سنگین ارائه مي دهد و رتبه بسيار بالايي در فروش داشته است.

  • BMS

این شرکت دانمارکی با توليد تاوركرين هاي سنگین‌تر و انجام خدمات نصب و کارهای تعمیر و نگهداری،وارد ده رتبه از لحاظ برتري شده است.

  • Bigge

اين برند صاحب نام با بیش از یک قرن فعالیت و توليد بيش از 746 جرثقیل همچنان یک بازیکن پیشرو در فهرست بزرگترین شرکت های دارای جرثقیل مي باشد.

  • ماکسیم کرین

این شرکت آمریکایی که در فهرست ACT100 نیز رتبه بالایی دارد، در سال‌های اخیر جزء پرفروش ترين ها است.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.