آسانسور کارگاهی

آسانسور کارگاهی آلیماک

آسانسور کارگاهی آلیماک

آسانسور کارگاهی آلیماک

آسانسور کارگاهی آلیماک از جمله ی پر کاربرد ترین ابزاربراي حمل مصالح ، مواد و افراد در طبقات ساختمان هاي در حال ساخت به كمك انسان ها مي آيند. بيش از چند دهه است وجود آسانسور كارگاهي براي رفت و آمد آسان و هموار كردن كارهاي ساختماني اجتناب ناپذیر است،به همین دلیل انتخاب آسانسور مناسب، کارا و موثر كه نسبت به نمونه هاي چيني كيفيت بالا و گارانتي هاي لازم را داشته باشد،ضروري است .

اگر مشغول به كارهاي ساختماني باشيد حتما مي دانيد كه انتخاب و يافتن برندهاي معتبر در زمينه ابزارالات سنگين كاري دشوار است و اگر قبل از خريد برنامه مناسبی نداشته باشید، انتخاب آسانسور مناسب مشکل است.به عنوان نمونه براي برخي کاربردی بودن و رعايت عناصر کلیدی در طراحی آسانسور باید در اولویت اول باشد.

آلیماک يكي از شركت هاي پيشرو در زمينه آسانسور کارگاهی است. آسانسور کارگاهی آلیماک به شما این امکان را ميدهد كه سرمايه خود را برمحصولاتي مناسب، مقرون به صرفه و مطابق با استانداردهای روز سرمایه گذاری کنید.آليماك در ايران نيز سابقه ای طولانی دارد و در موارد مختلف از قبيل  سهولت ساخت و ساز در ساختمان و برج ها ، ساختن نیروگاه ها، معادن، دودکش های صنعتی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و سد سازی غيره كاربرد دارد.

 آسانسور کارگاهی آلیماک چه خدماتي ارائه مي دهد؟

تقريبا هر فردي كه در كار ساخت و ساز است با برند مشهور و جهاني آليماك آشنايي دارد. آسانسورهاي كارگاهي اليماك بر اساس فن آوری هاي پيشرفته با ايمني بالا برای محیط های ساختمان سازي، کارخانه های پتروشيمي ، نیروگاه هاي نفت و گاز و غيره استفاده مي شوند.

بیش از 70 سال هست كه، آسانسورهاي كارگاهي آليماك پیشگام برای پاسخگویی به نیازهای پروژه های مختلف ساختمانی و صنعتی در سراسر جهان مي باشند.

طراحي با دوام و ساخته شده از آلومینیوم و فولاد گالوانیزه ، در اين آسانسورها زمان خرابی و هزینه های سربار را کاهش می دهد و در عین حال حمل و نقل و عملیات بارگیری و تخلیه را راحت و آسانتر مي كند.وجود ویژگی های ایمنی و كارايي بالا در آسانسورهاي اليماك علاوه بررقابت با شرکت های چینی در اين زمينه،توانسته با جلب رضايت مشتري و خدمات پس از فروش به شهرت چهاني و يك نماد در زمينه آسانسورهاي كارگاهي تبديل شود طوري كه اگر به جاي خريد آسانسور كارگاهي بگوييد خريد اليماك كمتر كسي تعجب مي كند.

خلاصه، اليماك یک رهبر بازار جهانی و پیشرو در زمينه طراحی و ساخت آسانسور كارگاهي است بنابراين،اگر به دنبال یکی از معتبر ترين و شناخته شده ترین برند در زمينه خريد اسانسور گارگاهي هستيد، نام آلیماک به عنوان یکی از باکیفیت ترین و بهترین آسانسورهای کارگاهی در دنیا و ایران بر ورد زبانهاست.

مزاياي استفاده از آسانسور كارگاهي اليماك

به طور کلی، اگر ساختمان شما کمتر از سه طبقه باشد ، نیازی به نصب آسانسوركارگاهي ندارید.اندازه و طراحي آسانسور بستگی به ، میزان فضای نصب و تعداد افراد مورد نیاز برای اسکان دارد. به خاطر داشته باشید کابین آسانسور كارگاهي معمولاً باید در مقایسه با آسانسور مسکونی عریض تر باشد تا اطمینان حاصل شود که فضای کافی برای ورود و خروج ایمن وجود داشته باشد.

  • زیبایی شناسی

اگر با آسانسورهاي كارگاهي سرو كار داشته باشيد حتما مي دانيد كه ظاهر آسانسور بسيار مهم است و بايد به گونه اي باشد كه به درستی در فضاي مورد نظر ادغام شود . آسانسورهاي كارگاهي آليماك به طور بالقوه چالش برانگیزتر و طراحي زيبايي دارند و همه موارد از اندازه آسانسور گرفته تا رنگ مصالح به کار رفته در ساخت آن توسط تكنسين هاي اعزامي اين شركت بررسي و نصب مي شود.

  • ایمنی

مقررات مربوط به ایمنی در آسانسور كارگاهي اليماك از جمله موارد بسیار مهم و کلیدی است که در صورت عدم توجه به آن تبعات جاني و مالي زيادي به همراه دارد.

اگر قصد دارید نصبد آليماك را در محل ساخت و ساز خود داريد ، بسیار مهم است که با قوانین مربوط به تجهیزات جانبی ایمن آن آشنايي كامل داشته باشيد. البته ايمني اليماك تضمين شده است و شامل موارد زير مي باشد:

  • نصب پاراشوت براي عدم سقوط ناگهاني آسانسور به سمت پایین
  • نصب سوئیچ های ایمنی بر روی درب ورودی
  • نصب نرده امگا براي امنیت اشخاص و یا اشیاء داخل آسانسور
  • سوئیچ های ایمنی در ابتدا و انتهای مسیر حرکت آسانسور براي جلوگيري ناگهاني

 

  • ملاحظات دسترسی

آسانسورهای اليماك راحتی را برای مشتريان خود فراهم می کنند و با اعزام تكسنين هاي خود در محل موردنظر مشتري را از دغدغه پيدا كردن فرد متخصص براي نصب و تعمير آسانسور بي نياز مي كند .

  • مناسب براي ارتفاع هاي بالا

احتمالا مي دانيد اكثر آسمان خراش و برج هاي جهان، توسط آسانسورهاي آلیماک ساخته شده است. به وسيله اليماك ساخت و ساز، حمل مواد و افراد در ساختمان های بسیار مرتفع و بلند به راحتي انجام مي شود. علاوه بر اين بهره وری و كارايي بالای آسانسورهای کارگاهی آلیماک موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود كه اين يك امتياز مثبت براي پیمانکاران و مالکان مي باشد.

  • همه كاره بودن

کیفیت محصولات تولیدی در صنعت ساختماني امری بسیار مهم است ، طراحی خوب و دقیق و قابلیت اطمینان و ایمنی بالا از جمله مواردی كه آسانسورهاي اليماك ارائه مي دهند،تمامی این ويژگي ها دال بر همه كاره بودن محصولات آلیماک است.آسانسورهای کارگاهی آلیماک در سخت ترین شرایط محیطی از قبيل شرايط هوايي بسيار سرد و گرم،مكان هاي خطرناك و ارتفاع هاي بلند دوام مي اورد.

  • اعزام تكنسين ها

ایمنی و اطمینان خاطري يكي از ويژگي هاي رقابت پذیری اين شركت در زمینه تولید آسانسور کارگاهی  و محصولات صنعتی است و دلیل آن به ضمانت و تعهد این شرکت در اعزام تکنسین فنی و مجرب در اسرع وقت است.در نتيجه استفاده از محصولات آلیماک با وجود سرویس پشتیبانی پس از فروش بسيار با صرفه از محصولات ديگر است.

  • با دوام و مقاوم

تمامی محصولاتی برند اليماك در برابر ساییدگی و فرسودگي بادوام هستند و به منظور افزایش قابلیت اطمینان و ایجاد مقاومت طراحی شده اند .

  • کمک در صنايع مختلف

اليماك، در مزارع به منظور ذخیره و حمل مواد خوراكي استفاده مي شود. در صنعت معدن نيز آسانسورهای كارگاهي آلیماک گزينه اي عالي برای استفاده در معادن و کارخانجات فرآوری سنگ هستند. صنایع فلزی و فولادی نيز يكي از كاربردهاي اليماك است .در طيسالهاي گذشته اليماك  مشكل صنايع شيميايي را با توليد آسانسورهای چرخ دنده و دندانه دار و قطعات یدکی و خدمات با کیفیت برطرف كرده است.

  • نصب و راه اندازی آسان

نصب و راه اندازی آسانسور کارگاهی اليماك نياز به ابزار خاصی ندارد و به راحتی نصب شده و همين سبب می شود هزینه های نهایی به شدت کاهش یافته و مورد پسند و محبوبيت اكثر پروژه هاي صنعتي قرار گيرد.

  • تكنولوژي پيشرفته

شرکت آلیماک در زمینه تکنولوژی رک (دنده های ثبات ) و پینیون (چرخ دنده متحرک ) كه اصلي ترين فن آوري در ساخت آسانسورهاي كارگاهي است سرآمد همه ی شرکت های جهان می باشد.

هزینه نصب و نگهداري آسانسور كارگاهي اليماك

آسانسورهاي كارگاهي آليماك ، محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارهای روز دنیا هستند كه در ایران طرفداران زيادي دارد.هزینه متوسط ​​آسانسور آليماك از حدود 55000 دلار شروع می شود ، البته بسته به اندازه و ظرفیت آسانسور هزينه ها متفاوت است.

به علاوه ،به طور متوسط سالانه 300 دلار هزینه براي تعمیر و نگهداری آسانسور بايد خرج كنيد. به خاطر داشته باشید که تعمیر و نگهداری منظم بسيار مهم است و اگر ناديده گرفته شود متحمل هزينه هاي بيشتر خواهيد شد.

ايمني آسانسورهاي كارگاهي اليماك

از نظر ایمنی ، اليماك متعهد است که حداکثر ایمنی را در تمام مراحل طراحی ، ساخت و استفاده مداوم از محصولات تضمین مي كند. در واقع،آسانسورهای آلیماک دارای مجموعه ای از ویژگی های ایمنی و کاربردی در دنیای صنعتي هستند.

آسانسورهاي اليماك طی سالها یک ابزار فوق العاده ارزشمند هستند كه از سال 1960 با بیش از 28 سال خدمات تا به امروز ايمني هاي لازم براي محافظت از سلامت افراد حمل اشياء را فراهم كرده است و هم اكنون بیش از 10000 نمايندگي در سراسر جهان و ايران دارد . اليماك در سرویس و نگهداری مادام العمر آسانسور نيز زبانزد ساير برندها است و خدمات خود را به عنوان بخشی از برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه برای به حداقل رساندن خرابی دستگاه ، افزایش عمر تجهیزات و کاهش هزینه های عملیاتی ارائه مي شود.در كل،آسانسورهاي اليماك شریک مورد اعتماد شما در صنايع صنعتي مي باشند ومتعهد به ارائه ایمن ترین و قابل اطمینان ترین محصولات و خدمات در زمينه اسانسورهاي كاركاهي مي باشند.

کاربردها و موارد استفاده آسانسور کارگاهی آلیماک

امروزه ساختمان سازي يكي از شلوغ ترین محیط های صنعتی جهان است و مسئول حمل مداوم بارهای سنگین و افراد به صورت روزانه است.

فناوری و مهندسی آسانسورهاي اليماك به طور مداوم در حال پیشرفت است و دارای طیف وسیعی از آسانسورهای صنعتی است .در حال حاضر اليماك با توجه به بهبود عملکرد و صرفه جویی قابل ملاحظه در زمان و انرژی و طیف وسیعي از تكنسين هاي مجرب توانسته مشتريان زيادي را جلب كند.

آسانسور كارگاهي آليماك با تحمل حداكثر وزن، راحتی استفاده فوق العاده ای دارند . آسانسورهاي آليماك از مواد با کیفیت بالا و فولاد ضد زنگ همراه با تجهیزات ایمنی پيشرفته مطابق با مقررات و استانداردهاي روز و با توجه به استفاده بهینه از مشتری، طراحي و ساخته شده اند.

از نظر تاریخی، اليماك آسانسورهایی كارگاهي خود را راهي بازارهای فروش کرده است و همچنان با سرمایه گذاری بر فناوری ها روز دنيا برای بهره وری و پایداری در صنعت آسانسورهاي كارگاهي را افزايش داده است.

برخی از مشخصات و كاربردهاي آسانسور کارگاهی آلیماک :

  • 30 درصد صرفه جویی در مصرف برق
  • دارای 3 موتور قدرتمند براي تحمل وزنی معادل 2400 تا 3000 کیلو گرم
  • امكان افزايش ارتفاع تا 40 متر يا بيشتر
  • سامانه حرکتي عالي در زمان حرکت و همچنین زمان ایستاد
  • كارايي بالا و بادوام با قيمت مناسب
  • استفاده از متريال هاي مقاوم در گیربکسهای مخصوص آسانسور کارگاهی
  • دارای بالاترین سرعت در بین آسانسور های کارگاهی (39 متر بر دقیقه)
  • ايمني بيشتر نسبت به ساير آسانسورها
  • داراي استاندارهاي روز دنيا
  • استفاده از گیربکس حلزونی که راندمان بالا و مصرف انرژی پایین
  • قيمت مناسب و مقرون به صرفه
  • طراحی نواورانه و هوشمندانه كه موجب شده قفسه کابین آسانسور سبک و کوچک تر شود و در نتیجه انرژی لازم برای جابه جایی به شدت كاهش يابد .
  • بدو نياز به ابزار خاصي براي نصب ، نصب آسان با هزينه هاي پايين
  • آسانسورهاي اليماك با کنترل فرکانس متغیر با طیف زیادی از گزینه های ولتاژ قابل دسترسی هستند و به راحتي مي توان قدرت مورد نیاز خود را تنظيم نمایند .
  • قطعات با کیفیت و طول عمر بالا در ساخت ، جنس قطعات مورد استفاده در آسانسور کارگاهی آلیماک از فولاد گالوانیزه مستحکم است .
  • زيبايي و انعطاف پذیری در طراحی با وجود مدل های مختلفی از طراحی که موجب راحتی و سهولت در نصب و حمل و نقل آسانسورهاي اليماك شده است .
  • امکان ایجاد کابین هایی با ابعاد بزرگ

 

تاریخچه آسانسور کارگاهی آلیماک

تاریخچه گروه صنعتی آلیماک به تاسیس شرکت Alimak در سال 1948 میلادی در کخلفتئا، سوئد توسط مهندس و مخترع فنی Alvar Lindmark تاسیس شد. از ابتدا، گروه صنعتی اليماك در ساخت و توسعه آسانسورهاي صنعتی، ساختمانی و بالابر های ساختمانی متمرکز شده بود. این شرکت اولین آسانسور ساختمانی خود را در سال 1962، به سبک ساخت خود روانه ی بازار کرد.

در سالهای 1968 و 2001، اليماك توانست  با جلب رضايت مشتري و خدمات پس از فروش دامنه محصولات خود را در بيشتر كشورها گسترش دهد.

اين شركت در سال 1973، برای اولین بار آسانسور خود را برای صنعت دریایی ارائه داد. از آغاز سال 2008، آلیماک تمرکز استراتژیک خود را در بازارهای کشور های برزیل , روسیه , هند و چین افزایش داد و و طي سال های 2010 و 2012 گروه آلیماک با بهینه سازی تولیدات و تحکیم ساخت و فن آوری Heis-TEKK ، در ساخت آسانسورهای تخصصی که عمدتا برای سکوهای دریایی نفت و گاز كاربرد دارد افتخار ديگري كسب كرد.حدود چندين دهه پیش اولین آسانسور کارگاهی اليماك وارد ايران شد . با روي كار امدن این آسانسورها احتمال سقوط و فرسودگی بیش از حد در پروژه ها آسانسور کارگاهی كاهش مي يابد.اين شرکت  با چشم انداز وسیع و با توجه به  بازار جهانی تمام نیاز های مشتریان را رفع كرده است .

بازگشت به لیست

یک نظر در “آسانسور کارگاهی آلیماک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.