آسانسور کارگاهی

برترین برند آسانسورکارگاهی در دنیا

برترین برند آسانسورکارگاهی در دنیا

مادر این مقاله به بررسی برترین برند آسانسورکارگاهی در دنیا خواهیم پرداخت . آسانسورهای كارگاهی جای خود را طوری در دنيای ماشين آلات باز كرده است به طوری كه هم اكنون انواع مختلفی از برندها وارد عرصه توليد شدند كه هر كدام مزايا و معايب خاص خود را دارند.

در حقيقت ، آسانسورهای كارگاهی در كنار جرثقيل ها دنيا را به سمت مدرن شدن پيش مي برد.با استفاده از فناوری جدید آسانسورهاي كارگاهي به طورهوشمند می توانند زمان ساخت و ساز را به طور متوسط ​​50 درصد کاهش دهند و عمليات ساخت و ساز را به طور مؤثرتری مدیریت و نگهداری كنند.

تحقیق در مورد برترین برند آسانسورکارگاهی در دنیا برای انتخاب نوع آسانسوركارگاهي اولین قدم برای یافتن آسانسور مناسب برای نیازهای پروژه اي شما است. هنگام جستجو برای تولید کنندگان آسانسور،به دنبال برندی باشید که سابقه قوی در زمینه محصولات و خدمات پس از فروش داشته باشد. همچنين،اگر قصد خرید آسانسور كارگاهي دارید،بايد از وجود استانداردهای OSHA كه خطر تصادف، جراحات و تلفات آسانسور را كم می كند اطلاع داشته باشيد.

اگر تازه كار باشيد انتخاب از بين برندهای مختلف برايتان مشكل و دردسر ساز می شود زيرا باید آسانسوری پیدا کنید که تمام عملکردهای مورد نیاز را با ایمنی بالا و استفاده آسان داشته باشد . حتی برترین برند آسانسورکارگاهی در دنیا مزایا و فناوری منحصر به فرد خود را ارائه می دهند که در این مقاله به بررسی آنها می پردازيم.

برخی از برترین برند آسانسورکارگاهی در دنیا

  • اوتیس

برند Otis یکی از بهترین توليد كنندگان آسانسوركارگاهی در جهان است كه در سال 1853 در نیویورک ، ایالات متحده تاسيس شد . ردپای تجهيزات اين برند را می توان در ساختمان هایی چون برج ایفل ، ساختمان امپایراستیت ، برج خلیفه ، برج‌های دوقلوی پتروناس ، برج CN و برج اسکایلون یافت. محبوبيت اين برند به تعادل بین زیبایی شناسی و دوام بالای آنها بر مي گردد . علاوه بر این ، اين شركت  محصولاتی با دوستدار محیط زیست توليد می كند.

Otis تولیدکننده پیشرو در آسانسورهای كارگاهی در جهان است كه جزء برترين برند آسانسوركارگاهی قرار میگيرد و توانسته محصولات خود را به بيش از 200 کشور ارائه دهد. اين شركت به علم با مهندسی دقیق و ایجاد راه حل های هوشمندانه توانسته صدها ساختمان با ارتفاعات بالا بسازد.

  • CLSJ HOIST

یک تولید کننده 15 ساله در زمينه بالابرها و آسانسورهاي كارگاهي در زمينه حمل و نقل مواد ساخت و ساز حرفه ای است تجربه تولید صنعتی و اجاره است. تمرکز اين برند برای ساخت و ساز ساختمان پرخطر مانند پل سازي است.بسیاری از شرکت های اجاره و پیمانکاران در كشورهايي مانند مصر، برزیل، ویتنام، ایران، استرالیا با اين برند همكاري مي كنند.

  • Böcker

آسانسورهای كارگاهي بوکربراي  ساختمان های صنعتی، کارخانه ها و ماشین آلات قابل ساخت و ساز و كار را در ارتفاعات بالا  و با ايمني مناسب هستند.آسانسور صنعتی بوکر حمل و نقل ایمن و راحت افراد و مواد ساخت و ساز را به صدها پروژه هاي صنعتي ارائه مي دهند.علاوه براین،آسانسورهای كارگاهي بوكر مقاوم در برابر آب و هوا مي باشند و مي توانند بارهای سنگین را به سرعت در ارتفاع تا 400 متر حمل کنند. صرف نظر از اینکه قصد دارید یک بالابر صنعتی داشته باشيد،نام بوكر را در انتخاب خود قرار دهيد.

  • Suzhou

آسانسورهاي كارگاهي فوجی يكي از برترين برندهاي آسانسور در کلاس جهانی است كه با تمرکز بر مفاهیم طراحی محصول سازگار با محیط زیست و انسانی، مدیریت خدمات عالی و سیستم کنترل کیفیت توانسته با ارائه قيمت هاي مقرون به صرفه در شانگهای واقع شده است و توانسته بالابر و آسانسورهاي كارگاهي عالي براي بلند کردن وسایل و مواد سنگین را به راحتی و با دقت بلند و جابجا كند.

  • gjj

اگر به دنبال آسانسورهاي كارگاهي با قابلیت تحمل قوی،کم هزینه،با دستگاه ایمنی ضد سقوط و قطعات درجه يك مي گرديد. برند gjj يكي از برترين برند آسانسوركارگاهي در دنيا است كه محصولات مناسب، باکیفیت، با کارایی بالا و خدمات پس از فروش حرفه اي ارائه مي دهد.

  • آسانسور كارگاهي Sjd

آسانسور صنعتی هیدرولیک  Sjdبا ارائه خدمات پس از فروش عالي،کیفیت خوب و قیمت مناسب،با تجربه بیش از 20 سال تجربه و قيمت هاي مقرون به صرفه توانسته كار بسياري از پروژه هاي صنعتي را راه بيندازد.

  • اسنورکل

اسنورکل تولید کننده جهانی بالابرهاي كارگاهي يكي از شناخته شده ترین برندهای بالابر به حساب مي آيد كه شعبه هايي در قاره آمریکا،آسیا،اروپا، خاورمیانه،آفریقا و استرالیا دارد.اين برند علاوه بر اينكه بزرگترین تولید کننده آسانسوراست،طیف گسترده ای از بالابرها را با انواع ارتفاع (تا الای یک ساختمان 7 طبقه)،سطح سرعت مختلف، سیستم های HVACو سیستم های الکتریکی ارائه مي دهد.

  • Genie Lift

هنگام صحبت در مورد برترين برندهاي آسانسوركارگاهي در دنيا نمي توان از جني ليفت غافل شد. اين برند در سال 1966 براي فروش آسانسورهای كارگاهي تاسيس شد و خيلي زود نسبت به سایر تولید کنندگان بالابر برتري يافت و به یکی از محبوب ترین برندهای آسانسورهاي كارگاهي و بالابر برای انجام طیف وسیعی از وظایف بلند کردن مواد سنگین در کارگاه های ساختمانی و صنعتی تبدیل شد.

  • JLG

اين برند در دهه 1960 از زمان آغاز به كار خود به یکی از برترين برند آسانسوركارگاهي در دنيا و محبوب‌ترین تولیدکننده بالابر در بازار تبدیل شده است.اين برند به دلیل طراحی های نوآورانه خود در توليد بسیاری از بالابرهای هوایی منحصربه فرد،كم مصرف و سازگار با محیط زیست تلقي مي شود.

  • Niftylift

نیفتی لیفت یکی دیگر از برندهای پرطرفدار بالابر و آسانسوركارگاهي در سراسر جهان است.اين برند با بهره گيري از نرم‌افزارهاي مدل‌سازی سه‌بعدی توانسته بالابرهاي باکیفیتي ایجاد کند.همچنين،علاوه بر توليد انواع بالابر و آسانسور كارگاهي به دليل برای پشتیبانی عالی پس از فروش،عملکرد آسان،تعمیر و نگهداری آسان و کار در مناطق تنگ و ناهموار در دسته برترين برند قرار گيرد.

  • Ballymore

برند بالیمور در قرن بيستم،یک مبتکر حرفه اي و معتبرترین برندهای به شمار مي آيد.اين برند از زمان تاسيس خود توانسته به عنوان یک برند پیشرو مجموعه اي از آسانسورهای كارگاهي همه کاره و مقرون به صرفه برای ساخت و ساز، تعمیر و نگهداری و بسیاری از زمینه های دیگر وارد عرصه بازار كرده است.

  • Teupen

اين برند يكي ديگر از برترين برند آسانسوركارگاهي در دنيا مي باشد كه بیش از 40 سال،در زمينه توليد آسانسورهاي كارگاهي انتخابي پیشرو برای شرکت های ساخت و ساز مي باشد. آسانسورهای كارگاهي جمع و جور،ايمن و بادوام این شرکت برای دسترسی به ارتفاعات خاص طراحی شده اند و حمل و نقل آسانی دارند.

  • MEC

اين برند دارای سابقه 50 ساله در بین برترين برندهاي آسانسوركارگاهي در دنيا است.اين برند انواع بالابر و آسانسور را براي محيط هاي صنعتي توليد مي كند و یکی از برترین تولیدکنندگان آسانسورهاي صنعتي بازار می باشد كه براي عملکرد، ایمنی و بهره وری طراحی شده اند و با خیال راحت مي توان از آنها در مکان های ناهموار استفاده كرد.

  • Haulotte Group

برند Haulotte Groupطیف گسترده ای از آسانسورهاي كارگاهي درجه یک ارائه می دهد و انواع بالابرها را ارائه مي دهد.پلت فرم هاي اين برند می‌توانند ارتفاع و ظرفيت بالايي را تحمل كنند.علاوه براين خمل و نقل آساني دارند.از سوی دیگر،اين برند بالابرهايي با وزن و ارتفاع كم ارائه مي دهد كه به راحتی قابل حمل و نقل هستند و در کمتر از 30 ثانیه راه اندازی مي شوند.

  • Skyjack

برند Skyjack  در زمينه آسانسورهای كارگاهي ارائه می دهد که  توانسته با طراحی آسانسورهاي ساده با ویژگی های زيباشناسي يكي از پرطرفدارترین بالابرها را تولید کرده است.در حال حاضر،اين برندبرای مشاغلی که در جستجوی آسانسورهای كارگاهي در زمین ناهموار هستند،بهترين گزينه است. به علاوه اينكه مجهز به عیب یابی، نگهداری و تعمیر آسانسورهای آسان مي باشد و مي توان از این بالابرها برای حرکت در فضاهای تنگ و با ارتفاع بالا انجام شود.

  • پرانگل

50 سال تجربه،استفاده از تکنولوژی هاي روز دنيا،کارکنان مجرب و مشاوره زبده، برند پرانگل را به یک برترين برند آسانسوركارگاهي و بالابر در دنيا تبدیل کرده است.

  • SARILAR

ساریلار برند تركي است كه در سراسر جهان شناخته شده است و مشتريان خاص خود را دارد. این شرکت با بیش از 250 دستگاه ماشين آلات سنگين بهترين راه حل در زمینه حمل و نقل مي باشد.

  • Weldex

Weldex  درسال 1979 با قدرتوارد عرصه توليد و تامین ماشين آلات سنگين برای شرکت های ساختمانی در اسکاتلند شد و اکنون در سراسر بازارهای جهانی به دلیل کیفیت ماشین آلات خود و توانايي در ارائه خدمات آسانسوركارگاهي توانسته بع طور ایمن و موفق عمل كند.

  • ایستاصدر

آسانسورهای کارگاهی ايستاصدر يكي ديگر از برندهاي داخلي است كه براي آسانسورهاي كارگاهي با ظرفيت هاي مختلف توليد و با قيمت مقرون به صرفه برای ساخت پروژه های ساختماني با ارتفاع زیاد عرضه مي شود.بيشترين محبوبيت اين برند به دليل استفاده از الکتروموتورهای دوبل موتوژن و سیستم ترمز هوشمند الکتریکی،افزایش طول عمر،کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات و كاهش سقوط ناگهاني است.

  • اهرمکو

شرکت تولیدی وصنعتی 50 ساله اهرمکو تولیدکننده در ايران در زمينه توليد و ساخت آسانسورهاي كارگاهي در دسته بهترين برند قرار مي گيرد.با توجه به اهميت آسانسور کارگاهی در پيشرفت پروژه هاي عمراني ايران اين شركت با ارائه 36 ماه گارانتی تمامی قطعات (مجهز با اینورتر ABB)بالاترین سطح کیفیت حتی نسبت به برند های اروپایی دارد.علاوه براين، آسانسور کارگاهی اهرمكو دارای گواهی کیفیت مواد از دانشگاه صنعتی شریف و مراجع ذیصلاح مي باشد.چيزي كه اهرمكو را واقعا متمايز كرده است وجود ترمزهای پیشرفته الکترومغناطیسی و حفاظ طبق استاندارد بین المللی مي باشد.

شرکت اهرمکو با مهندسی معکوس از شركت آلیماک ،تنها دارنده خط تولید انبوه بالابر کارگاهی با  تجربه بیش از 500 پروژه موفق  مي باشد كه آن را در نمي توان در برترين برند آسانسور كارگاهي در دنيا ناديده گرفت .البته دليل ديگر برترين برند شدن اهرمكو وجود فناوري منحصر به فرد اکسچنجر است اين فناوري زماني كه اینورتر آسانسور مشكلي پيدا كند و نياز به تعويض داشته باشد،بدون اينكه روزها طول بكشد تا تعويض شود،آسانسور تا زمان تعويض مي تواند به كار خود ادامه دهد و ضرري به روژه وارد نمي شود.

نتيجه

انتخاب برند و مدل آسانسور تصمیم بزرگي است،زيرا پس از آن باید به نحوه مدیریت آسانسور و دسترسی به آن نیز فکر کنید.وقتی صحبت از بالابرهای خدماتی و کالایی و بالابرهای سنگین می شود، می توانید با نقايسه برنرين برند آسانسوركارگاهي در دنيا نوعي كه سیستم جابجایی مواد ساختماني را به بهترین وجه با نیازهای شما جابه جا مي كنند و متناسب با نوع ساختمان ساخت و ساز را ارئه مي دهد. همچنين توجه داشته باشيد،هیچ برندي نمی تواند همه راه حل ها و محصولات عالي و بدون نقض ارائه دهد.بنابراين،بسته به نیازهای کسب و کارتان، تولیدکنندگان مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.