تاور کرین

برترین برند تاورکرین در دنیا

برترین برند تاورکرین در دنیا

برترین برند تاورکرین در دنیا

جرثقیل های فوق العاده قدرتمندی که امروزه وجود دارند بخشی از یک سنت مهندسی است که حداقل 2500 سال را در بر می گیرد و قدمت آن به یونان باستان و امپراتوری روم می رسد.این جرثقیل های اولیه از یک سیستم ابتدایی از قرقره ها و طناب استفاده می کردند که آنها را قادر می ساخت تا 6000 پوند یا سه تن را با هشت مرد حمل کنند.جرثقیل های باستانی با توجه به فناوری آن زمان، شاهکارهای مهندسی چشمگیر را نشان مي دادند.با این حال،ظرفیت وزن جرثقیل های اولیه کاملاً تحت تأثیر محدودیت های بار،بزرگ ترین جرثقیل های امروزی را شكل دادند که بزرگترین آنها قادر به بلند کردن چندين تن است.از آنجایی که انواع مختلفی از جرثقیل ها وجود دارد،تعیین بزرگترین و برترين برند تاورکرین در دنیا نیاز به بررسی مشخصات بیشتری دارد.

امروزه آنقدر بازار جرثقيل هاي برجي محبوب شده است كه به طور آنلاين مي توانيد برترين برند تاورکرین در دنیا را همين حالا خريداري يا اجاره كنيد. بارها در مقالات قبلي به اين موضوع اشاره كرديم كه انواع مختلفی از تاوركرين ها در بازار موجود است،كه برای کارهای خاص مهندسی شده‌اند و به اندازه کافی قوی و بزرگ هستند كه بتوانند از عهده هر پروژه ساخت و سازي وارد شوند.به جرات مي توان تاوركرين ها را در زمره بزرگترين و قدرتمندترين جرثقيل هاي دنيا دانست.

با به اوج رسيدن فروش انواع تاوركرين در راستاي ساخت و ساز و شهري سازي،شهرت برخي برندها  به بالاترين حد رسيد.شاخص های اقتصادی بازار رو به رشد جرثقیل های برجی چندين برند جديد را نيز وارد بازار رقابت كرد كه برخی از آنها موفقیت قابل توجهی كسب كردند.اگر کنجکاو هستید،بدانید برترین برند تاورکرین در دنیا كدامند،اين مطلب را از دست ندهيد.

چرا برترین برند تاورکرین در دنیا محبوب هستند؟

معمولا برترين برندهاي تاوركرين در دنيا ويژگي ها و مشخصات زير را دارند:

  • ایمنی

شرکت جرثقیلي را بايد انتخاب کنید که با قوانین و استانداردهای ایمنی صنعت مطابقت داشته باشد.بزرگترین شرکت های جرثقیل در سراسر جهان شایع ترین علت تلفات جرثقیل را با ملاحضات ايمني به حداقل مي رسانند . از این رو، هنگام تولید و بهره برداری از جرثقیل ها و سایر ماشین آلات سنگین از استانداردهای صنعتی پیروی می کنند.

  • بیمه

برترين برندهاي تاوركرين در دنيا را نيز بايد از شرکتی با بیمه اجاره یا خریداری کنید تا تمام خسارات شما مانند آسیب دیدگی کارگر در حین کار را پوشش دهد و هرگز ریسک اجاره یا خرید جرثقیل را بدون پوشش بیمه ای از یک شرکت بیمه معتبر نکنید.

  • تجربه و تخصص

بهتر با يك خدمات دهنده اجاره جرثقیل یا شرکتي که سال ها در این صنعت شناخته شده است، معامله کنید حتي اگر به دنبال برترين بندها باشيد.می توانید پروژه های گذشته و مشتریان قبلي برند مورد نظر را بررسي كنيد تا از تخصص هاي آنها مطلع شويد.

  • دسترسی

فراموش نکنید برای جلوگیری از تأخیر پروژه خود بررسي كنيد كه آیا برند مورد نظر پشتيباني دارد يا خير. همچنين رای چند روز اجاره تجهیزات كافي و برنامه ارائه اپراتور دارد يا خير.

برترین برند تاورکرین در دنیا

بهترین برندهاي جرثقیل در سراسر جهان عبارتند از:

لیبهر برترین شرکت تاوركرين جهانی در بازار كنوني است. اين شركت 73 ساله در سوئیس و آلمان مستقر است و با ایجاد درآمد 11750 میلیون دلاری ركورد زده است و توانسته طیف وسیعی از انواع تاوركرين ها را در هر صنعتی براي سراسر جهان توليد كند.

  • Cargotec

کارگوتک دومین و برترین برند تاورکرین در دنیا است که در بیش از 100 کشور جهان نمايندگي دارد و بيشتر بنادر جهان به لطف اين برند ساخته شده اند.

  • KONE

اين برند فنلاندي با سابقه بيش از 100 سال در زمينه توليد تاوركرين هايي با قابليت حركت در محیط های خطرناک، تجهیزات حمل و نقل کانتینر و کشتی سازی توانسته جزء برترين ها قرار گيرد.

  • Manitowoc

برند Manitowoc در سال 1902 به عنوان توليد كننده انواع جرثقيل و تاوركرين شاهد افزایش درآمد خود به بالاترين ميزان ممكن شد كه نشان از محبوبيت اين برند است.

  • Palfinger

پالفینگر یک تولید کننده جرثقیل برجي است که از زمان 10 ساله تاسيس خود با همكاري شركت هاي بزرگي چون Sany، به درآمد و محبوبيت بالايي رسيده است و توانسته برترين برند تاوركرين دنيا شود.

  • T aisun

تايسون بزرگترین جرثقیل برجي جهان با ظرفیت بالابری20000 تن و 133 متر ارتفاع كه حتی بزرگتر از زمین فوتبال است. رکورد جهانی گینس را جا به جا كرده و در عین حال ایمنی و کیفیت لازم را برآورده كرده است.

  • M ammoet

جرثقیل هاي ماموت در پروژه های ساختمانی بزرگ كاربرد قابل توجه و رویکردهای کارآمدتری را برای بلند کردن و نصب قطعات به خصوص در هنگام برخورد با اجسام بزرگ و سنگین در مناطق محدود دارند و بسیاری از ویژگی های ایمنی عالی برای بسیاری از موقعیت های خطرناک مانند حالت بقا در طوفان را دارد که آن را به برترين برند تاوركرين دنيا تبديل كرده است.

  • کارل

كارل یا “Big Carl” با ظرفیت بالابری5000 تن،یک شرکت بلژیکی چندملیتی در زمينه حمل و نقل سنگین است.اين تاوركرين اولین نیروگاه هسته ای بریتانیا و یکی از بزرگترین پروژه های ساختمانی جهان را ساخته است.

  • گراب

برند WO Grubb با بيش از 284  توليد انواع جرثقیل و كسب جایگاه نهم به عنوان محبوب ترين برند توليد كننده هم اكنون 15 شعبه دارد.

  • Bigge

Bigge  با بیش از 100 سال فعالیت، اکنون دومین شرکت بزرگ توليده كننده در آمریکای شمالی است، و به سراسر جهان فروش دارد.

  • ALL Family of Companies

اين برند با دارا بودن 33 شعبه  و 9 تاوركرين يكي از شركت هاي نسل سوم سنگين وزن است.

  • TC50-table

برند ACTTowerCrane50  براساس آمارها يكي از شرکت های برتر توليد تاوركرين در جهان است.

  • Maxim Crane Works

اين برند با توليد 425جرثقیل برجی هم اكنون برترين برند تاوركرين در دنيا است.

  • Bigge Crane & Rigging

شرکت Bigge Crane & Rigging  با سرمایه گذاری در توليد تاور کرین بزرگترين شگفتي تاريبخ را رقم زد و با جهش سريع به رتبه چهارم برترين توليد كننده رسيده است و در حال حاضر 107 تاور توليد كرده است.

  • Essex Rental Corp

برند اسکس متخصص در اجاره جرثقیل، فروش جرثقیل برجي است كه به طور پیوسته طی 40 سال به یکی از بزرگترین ارائه دهنده جرثقیل های برجي تبدیل شده است. اسکس با بیش از 350 جرثقیل و تجهیزات باربری سنگین مورد نیاز برای پروژه های ساختمانی مرتبط با تولید برق، پتروشیمی، پالایشگاه ها،تصفیه آب، پل ها، بزرگراه ها، بیمارستان ها، کشتی سازی و تجاری برترين برند تاوركرين در دنيا است.

  • محرکان سنگوی

شرکت Sanghvi Movers Limited بزرگترین شرکت کرایه جرثقیل در هند و هشتمین شرکت بزرگ در جهان است كه خدمات فنی و نیروی انسانی ماهر ارائه مي دهد.

  • هلدینگ تات هانگ

Tat Hong در دهه 1970 در سنگاپور به عنوان تامین کننده جرثقیل و تجهیزات سنگین تاسیس شد و با توليد بیش از 1500 جرثقیل خزنده، متحرک و تاوركرين در اندازه زیر 50 تن تا 1600 تن، بزرگترین شرکت جرثقیل در منطقه آسیا و اقیانوسیه و هفتمین شرکت در سراسر جهان هستند.

  • اما

برند ALE  که در سال 1983 تأسیس شد، اکنون یکی از پیمانکاران پیشرو بین المللی در زمينه جرثقیل های سنگین، تجهیزات حمل و نقل و نصب تخصصی است. اين برند با ارائه خدمات مهندسی،حمل و نقل، نصب، بالاستینگ، جک زدن در سراسر جهان و به دلیل مدیریت پروژه هاي استثنایی و هوشمندی مهندسی خود شناخته شده اند.

  • Van der Spek

برند هلندی وان در اسپک که در سطح بین المللی فعالیت می کند دارای هفت انبار، 210 کارمند و ناوگانی از 531 جرثقیل برجی است كه برترين برند محسوب مي شود.

  • Tat Hong

اين برند مستقر در چين در زمينه جرثقیل برجی برای دومین سال متوالی جایگاه پنجم را در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه حفظ كرده است.این شرکت که با ناوگانی متشکل از 1090 تاوركرين بسياري از نمایشگاه ها و همایش هاي ملي در شانگهای و هنگ کنگ را ساخته است.

  • Uperio

اين برند فرانسوي با توليد 2090 جرثقیل برجی در سراسر جهان جزء برترين برندها در دنيا مي باشد.

  • Shanghai Pangyuan

اين برند با حفظ جایگاه شماره یک خود برای دومین سال متوالی، بزرگترین شرکت اجاره جرثقیل برجی در چین و جهان است.این برند که در سراسر جهان فعالیت می کند، دارای ناوگانی متشکل از 9000 جرثقیل برجی است كه افزایش چشمگیری داشته است.

 

بزرگترين و برترين برند تاوركرين در دنيا به نام كيست؟

بزرگترین برندهای صاحب تاوركرين جهان براساس شاخص IC خود که به عنوان مجموع امتیاز حداکثر لحظه بارگذاری ، بر حسب تن متر ، از تمام جرثقیل های ناوگان یک شرکت محاسبه می شود.

ليبهر بزرگترین تامین کننده جرثقیل های برجی در جهان است.اين برند جرثقيل هايی در همه سیستم ها و اندازه دارد و راه حل عالی برای هرکار ساخت و ساز مي باشد . مزایای عملکردی تاور کرین اين نوع برند براي فضاهای تنگ، بارهای فوق سنگين، ارتفاعات بالا مناسب است.همچنين جرثقیل های برجی لیبهر با کار قابل اعتماد خود حتی در شرایط سخت عملكرد فوق العاده اي دارند.برندLiebherr همیشه در تلاش برای توسعه بیشتر و بهبود فناوری موجود در جرثقیل هاي خود است تا بتواند آنها را به طور مؤثرتر کنترل و بهینه کند . البته برندهای ديگر از قبيل كارل و تايسون در كنار ليبهر برترين برند تاوركرين در دنيا می باشند.

نتيجه

نوآوری‌ها در صنعت ساخت‌وساز چشمگیر و گسترده هستند و پیشرفت‌هایی مانند هواپیماهای بدون سرنشین ، در حال حاضر منجر به پیشرفت‌های بی‌سابقه‌ای در کارایی و ایمنی ساختمان سازي شده است.فن آوری جرثقیل نیز در سال های آینده به تکامل خود ادامه خواهد داد و بسیاری پیش بینی می کنند که تاوركرين ها پیشرفت مهم بعدی خواهند بود. سازندگان در حال حاضر در حال کار برای یکپارچه کردن ویژگی های کلیدی مانند تشخیص برخورد، عملیات از راه دور از یک اتاق کنترل متمرکز و حرکت خودکار در اطراف محل ساخت و ساز عملكرد تاوركرين را تعيين مي كنند. به اين ترتيب، تصادفات تا 50 درصد کاهش مي يابد و 77 درصد ساخت و سازها افزايش مي يابد.

در آينده نه چندان دوراکثر پیمانکاران و مديران ساخت و ساز شاهد حمل ظرفیت هاي بالابري غیرقابل تصور تاوركرين ها خواهند بود .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.