تاور کرین

تعمیرات و نگهداری تاورکرین

تعمیرات و نگهداری تاورکرین

تعمیرات و نگهداری تاورکرین

تعمیرات و نگهداری تاورکرین را می توان به دو بخش اساسی الکتریکال و مکانیکال تقسیم نمود که به اجمال در خصوص این دو بخش توضیحاتی خواهیم داد .

بخش الکتریکال تعمیرات و نگهداری تاورکرین به کلیه فعالیتهایی گفته می شود که شامل بازدید و بررسی و سرویس قسمت های برقی تاور کرین از جمله تابلو برق ها ، موتورها ، کنتاکتورها ، رله ها ، اینورتر و برک یونیت ها ، لیور ها و مدارهای فرمان و به طور کلی همه قسمتهای برقی تاور کرین را شامل می شود که واحدهای تعمیرات و نگهداری تاورکرین باید به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه از این قسمتها بازدید و در صورت نیاز سرویس و تعمیر گردد .

اما بخش مکانیکال تاورکرین شامل کلیه فرایندهایی است که واحد تعمیرات ونگهداری تاورکرین در صورت لزوم باید باز و بست ، مونتاژ و یا دمونتاژ نماید و انها را سرویس و تعمیر کند که از جمله این موارد می توان به ثسمت های زیر اشاره نمود .

سرویس و روغن کاری و روان کاری قسمتهای حرکتی از جمله قرقره ها ، کنس گردان و رولیک ها

بازدید و بررسی کلیه پین و پیچ های سکشن های ارتفاعی و دیگر قسمتهای تاور کرین

بازدید از ترمزها و موتورها و در صورت نیاز باز و بست وتنظیم و یا تعمیر انها

افزایش و یا کاهش ارتفاع تاور کرین

مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین

افزایش یا کاهش طول فلش و کنفلش بر اساس نیاز کارگاه

نصب کمربند و انکاراژ تاور کرین

تعویض سیم بکسل های تاور کرین شامل سیم بکسل قلاب یا شاریوت

و کلیه عملیاتهای مکانیکی بر روی قسمتهای مختلف تاورکرین مشمول بخش مکانیکال خواهد بود .

با توجه به افزایش قیمت و تورم در سالهای اخیر قیمت تاورکرین نیز از این امر مستثنی نبوده است و شاهد افزایش قیمت چشم گیر تاورکرین بوده ایم . به همین خاطر خرید تاورکرین و افزایش تعداد دستگاهها برای پروژه ها سخت تر شده است . لذا با در نظر گرفتن چنین شرایطی نگهداری صحیح و علمی از دستگاههای موجود می تواند در پیشبرد اهداف پروژه ها به کارفرمایان عمرانی کمک شایانی نماید . توصیه می کنیم جهت کاهش هزینه های کارگاهی و پیشگیری از حوادث و هزینه های سنگین از تیم های تعیرات و نگهداری مجرب و کارازموده استفاده نمایید .

در صورت نیاز به تیم های با تجربه تعمیرات و نگهداری تاورکرین ،ما در کنار شما ایستاده ایم .

تلفن تماس :  09120321500

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.