آسانسور کارگاهی

قیمت خرید آسانسور کارگاهی

قیمت خرید آسانسور کارگاهی

قیمت خرید آسانسورکارگاهی به عوامل مختلفی وابسته است . آسانسورهای کارگاهی بخش عمده ای از فعالیت های مهم  صنعتی و کارگاهی رادر هر پروژه انجام می دهند . به عنوان مثال یکی از مهمترین کارهایی که توسط آسانسور کارگاهی انجام می شود ، جابجایی وحمل مصالح ، کالا و همچنین کارمندان ، کارگران ومهندسان است آنها به سادگی امکان دسترسی به مکان هایی را فراهم می کنند که سیستم های دیگر به راحتی نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند .

در سالهای گذشته برای بالابردن مصالح از وینچهای بالابر استفاده می شد ، که انجام این کار به دلیل پایین بودن ظرفیت بالابری این دستگاه هم زمان بر بود وهم خطرات زیادی را به همراه داشت . لذا خرید آسانسور کارگاهی برای پروژه های ساختمانی یکی از الزامات امروزه این صنعت ساخت و ساز به شمار می رود  .

آیا می توان از خرید آسانسور کارگاهی چشم پوشی کرد ؟

همانگونه که همه می دانیم در سالهای اخیر صنعت ساختمان رشد بسیار عجیب و غریبی داشته است و صنعت ساختمان سازی در این سالها با سرعت بالایی در حال حرکت است . استفاده از وسایل و تجهیزات قدیمی جای خود را به تجهیزات و دستگاههای مدرن امروزی داده است . به عنوان مثال در سالهای گذشته معماران و مهندسان ساختمانی برای بالابردن مصالح به طبقات بالاتر از بالابرهای بسیار معمولی و یا با استفاده از قدرت بدنی کارگران ساختمانی مصالح را به طبقات بالاتر می بردند . اما تصور کنید در حال حاضر در یک برج 30 طبقه اگر بخواهیم مصالح و کارگران ساختمانی را به در طول روز چندین بار جابجا نماییم ایا امکان چنین فرضیه ای وجود دارد ؟

چرا باید از آسانسور کارگاهی استفاده کنیم؟

مزایا و کاربردهای آسانسور کارگاهی، باعث می شود که بسیاری از کارفرمایان مجبور باشند بدون توجه به قیمت خرید آسانسور کارگاهی، اقدام به تهیه این وسیله و ابزار کاربردی کنند. این وسیله به صورت کلی در عملیات های راه سازی، ساخت پل، ساخت تونل، عملیات های ساختمانی، پروژه های بزرگ نفت و گاز، بنادر کشتی رانی و کشتی سازی، عملیات معادن و … کاربرد دارد. بهبود سرعت پروژه، افزایش امنیت، آسان کردن کارها و … از دلایلی است که شما را مجاب می کند از این وسیله استفاده کنید. اگر دوست دارید که از کرین یاب، اقدام به تهیه آسانسور کارگاهی کنید، می توانید از ما بخواهید که دستگاه شما دارای ساخت سفارشی در ابعاد، اندازه ها و شکل های مختلف داشته باشد. بهتر است که در این زمینه مدنظر بگیرید که کار با افراد آماتور و غیرحرفه ای می تواند برای شما گران تمام شود

قیمت خرید آسانسور کارگاهی

عوامل زیادی هستند که در قیمت خرید آسانسور کارگاهی تاثیر گذارند که از جمله آن ها می توان به حداکثر ظرفیت باربرداری، حداکثر سرعت حرکت، ابعاد کابین ، حداکثر ارتفاع، تعداد موتورها، نوع سکشن ، برند آسانسور کارگاهی و نوع تابلو برق ( اینورتر یا کنتاکتوری بودن تابلو برق ) اشاره کرد. قیمت خرید آسانسور کارگاهی به چندین فاکتور اساسی بستگی دارد که این فاکتورها می تواند در قیمت اسانسور کارگاهی تاثیر مستقیمی داشته باشد . یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید اسانسور کارگاهی تناژ اسانسور است . اسانسورهای کارگاهی موجود در بازار فارق از برند انها دارای تناژ های متفاوتی از جمله 1200، 1500، 2000 ، 2500 ، 2800 ….کیلوگرم می باشند .

دلایل اختلاف قیمت آسانسور های کارگاهی در چیست ؟

نکته اول :

یکی از دلایل اختلاف قیمت این اسانسورها تعداد موتور به کار رفته در انهاست به طور مثال در اسانسور کارگاهی 2 تن تعداد موتور های به کار رفته در ساخت اسانسور 3 عدد است در صورتی که در اسانسور 1/5 تنی تعداد موتورها 2 عدد است و این اختلاف تعداد موتورها باعث اختلاف قیمت انها خواهد شد .

نکته دوم :

از دیگر موارد اختلاف در قیمت اسانسور کارگاهی ابعاد کابین با توجه به تناژ انها و نوع گیربکس و پاراشوت انها خواهد بود که این عوامل نیز در قیمت تمام شده محصول مهم خواهد بود .

نکته سوم :

سال ساخت اسانسور کارگاهی نیز یکی دیگر از عوامل تغییرات قیمتی در آسانسور کارگاهی خواهد بود . نوع برند آسانسور کارگاهی یکی دیگر از عوامل قیمت خرید آسانسور کارگاهی است . هر چه برند دارای رزومه قوی تر و کیفیت بالاتری در بازار داشته باشد مسلما دارای معروفیت و مطلوبیت بیشتری در نزد خریداران خواهد داشت .

چه برندهای آسانسور کارگاهی را میتوان در بازار ایران خرید کرد؟

 همانگونه که بسیاری از افراد خبره این صنعت می دانند در حال حاضر برندهای زیادی از آسانسور های کارگاهی در بازار ایران وجود دارد که به طور اختصار به نام بعضی ازانها اشاره خواهیم کرد .

ازجمله برندهای خارجی آسانسورهای کارگاهی می توان به موارد زیر اشاره نمود

ALIMAK ،GJJ، XCMG،  ZOOMLION، BAODA ،SCM، STREAM ، PAPCO

و برندهای ایرانی : پاپصیران ، ایستاصدر ، اهرمکو ، اس پی جی ، ایستا کاوش را می توان نام برد

برای انتخاب آسانسور کارگاهی باید چه معیارهایی داشته باشیم؟

با پیشرفت تکنولوژی و علوم که باعث بهبود صنعت ساختمانی شد، استفاده از این نوع آسانسورها خیلی رایج شد و انواع متفاوتی پیدا کرد که باعث شد با توجه به نوع کار خود انتخاب کنیم که از کدام نوع آسانسور باید استفاده کنیم. در واقع معیارهایی در این زمینه وجود دارد که توجه به آن ها می تواند باعث شود که بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشیم. هر آسانسور با توجه به ویژگی های ساخت خود می تواند در میزان امنیت و سرعت حرکت متفاوت باشد. برای هر گروه صنعتی خاصی لازم است که از نوع ویژه ای استفاده شود که شرایط آن سازگاری زیادی با کار آسانسور داشته باشد! در این زمینه معیارها و مسائلی مطرح می شوند که می توانند در فرآیند انتخاب به شما کمک شایسته ای بکنند.

نکات مهم در خرید آسانسور کارگاهی

نکات زیر در خرید آسانسور کارگاهی حائز اهمیت است

نوع محموله وباری که قرار است جابه جا شود

میزان فضایی که برای نصب در نظر گرفته شده است

حداکثر ظرفیت باری که قرار است جا به جا شود

تا چه ارتفاعی می خواهیم بارها جابجا شوند؟

سرعت حرکت مورد نیاز چقدر است

میزان برق مصرفی باید در چه محدوده ای باشد

توان و قدرت الکتروموتور باید چه میزان باشد

اندازه و ابعاد کابین باید به چه صورت باشد

امنیت دستگاه با توجه به کاربری آن باید چگونه باشد؟ آیا باید شرایط ساخت هم در نظر گرفته شود؟

شرکت سازنده و یا نصب کننده چه خدماتی ارائه می کند؟

آیا نیروهای فنی شرکت طرف قرارداد به اندازه ی کافی متخصص هستند

فروش آسانسور کارگاهی پروژه ای

تعدادی از کارفرمایان و یا صاحبان پروزه های ساختمانی بعد از اتمام پروزه ممکن است پروزه جدیدی را استارت نمایند . به همین دلیل قاعدتا پس از اتمام پروزه تجهیزات و دستگاههای خود از قبیل اسانسور کارگاهی و تاور کرین را دمونتاز کرده و به پروژه جدید خود منتقل می کنند . اما گاها ممکن برخی از کارفرمایان یا پیمانکاران ساختمانی شرایط انتقال این دستگاهها را نداشته باشند به همین خاطر ترجیح می دهند که اسانسور کارگاهی را درپروزه خود بدون هیچگونه عملیات اضافی به فروش برسانند . و در این شرایط داشتن یک مشاور و متخصص در این زمینه که بتواند شما را در این امر یاری کند خالی از لطف نمی باشد  پس به محض این که تصمیم گرفتید که اسانسور کارگاهی خود را در پروزه به فروش برسانید کافیست با کرین یاب تماس بگیرید . کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن دغدغه شما را برطرف خواهند نمود. آسانسورهای کارگاهی یک بخش مهم در پروژه های ساختمانی محسوب می شوند .

ایمنی در آسانسور کارگاهی دست دوم

یکی از کارهای مهمی که در خرید اسانسور کارگاهی دست دوم باید مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد . توجه به سیستم های ایمنی آسانسور کارگاهی می باشد . از انجاییکه ممکن است آسانسور کارگاهی دارای کارکرد زیادی باشد و سیستم های ایمنی آنها دچار اشکال و اختلال شده باشد . لذا ضروری است که جهت خرید آسانسور کارگاهی از مشاوران متخصص در این حوزه استفاده کرد که مبادا پس از خرید دچار حوادث جبران ناپذیر گردد. اصولا در صنعت ، خرید دستگاههای نو بهتر و مطمئن تر می باشد زیرا خریدار می تواند از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش آن محصول برخوردار گردد .

خرید آسانسور کارگاهی دست دوم

عدم نقدینگی کافی ، کوتاه بودن زمان انجام پروژه و صرفه جویی در هزینه ها عواملی هستند که بخشی از صاحبان سرمایه یا کارفرمایان تصمیم به خرید آسانسور کارگاهی دست دوم می نمایند که در بسیاری از موارد این تصمیم گیری صحیح بوده و کمک شایانی به انجام پروژه نموده است . توصیه می گردد که کارفرمایان و مهندسان پروژه ها پس از خرید آسانسور کارگاهی دست دوم و قبل از شروع به فعالیت با اسانسور کارگاهی از یکی از متخصصین این حوزه درخواست نمایند تا یک بار این دستگاه را چک نمایند و سیستم های ایمنی این دستگاه را مورد توجه قرار دهد تا در صورت اشکال فنی این نقیصه برطرف گردد و سپس با آن شروع به کار نمایند

برای خرید آسانسورهای کارگاهی باید چه استاندارد هایی را رعایت کنیم ؟

برای خرید اسانسورکارگاهی حتما به موارد و استاندارهای زیر دقت نمایید .

1- دارا بودن استاندارد ASME’EN81’1 و استاداردهای دیگر بین المللی

2- دارا بودن استاندارد ملی ایران به شماره 1-6303

3- دارا بودن کابین استاندارد و ابعاد استاندارد تمام فلز با فنس و یا ورق پانچ شده

4- مجهز بودن به سیستمهای ایمنی اور لود وپاراشوت و میکروسویچ های حد بالا وپایین

5- اسانسور باید دارای ظرفیت استاندارد باشد که این ظرفیت ها عبارتند از 500 کیلوگرم ، 1 تن ، 5/1 تن  ، 2 تن ، 5/2 تن و 3 تن

متخصصان کرین یاب به صورت تمام وقت می توانند مشاوران خوبی در جهت انتخاب ، خرید و خدمات پس از خرید آسانسور کارگاهی نو و دست دوم برای شما باشند .

بازگشت به لیست

3 نظر در “قیمت خرید آسانسور کارگاهی

  1. جواد نجفی گفت:

    سلام خرید هم دارین ی آسانسور کارگاهی ۱۲۰۰ پاپصیران به ارتفاع ۷۸ متر داریم

    1. ادمین کرین یاب گفت:

      سلام بله خرید هم داریم . ابتدا باید بازدید بشه سپس قیمت گذاری انجام خواهد شد .

  2. مهدی گفت:

    سلام کابین آسانسور کارگاهی آلیماک 2 تن برای فروش هرکی داشت تماس بگیره 09184815078

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.