آسانسور کارگاهی

پرفروش ترین برند آسانسورکارگاهی در سال 2022

پرفروش ترین برند آسانسورکارگاهی در سال 2022

پرفروش ترین برند آسانسورکارگاهی در سال 2022

همه ما هرروزه شاهد آسانسورهای كارگاهی در ساختمان هاي نيمه كاره هستيم . هر چقدر كه علم ساختمان سازی پيشرفت كرد ، ماشين آلات و تجهيزات لازم در اين زمينه نيز پيشرفت گسترده ای كرد ، تا حدی كه برخی از آسانسورهای كارگاهی به قدری محبوب شدند كه جزء پرفروش ها قرار گرفتند.

از آنجايي كه آسانسورهاي گارگاهي یک جزء حیاتی در ساختمان سازي است،سرمايه گذاري براي خريد آنها تصميمي بلند مدت و سخت است كه مستلزم هزينه هاي گران قيمت مي باشد. به همين دليل بسياري از كارفرمايان ابتدا با نگاهي به پرفروش ترین برند آسانسورکارگاهی در سال 2022 با توجه خود اقدام به تصميم گيري مي كنند.

يكي از دلايل بررسي پر فروشها در اين زمينه طول عمر آسانسور كارگاهي است. تاریخچه سازندگان مختلف آسانسور نشان مي دهد كه آسانسورهاي كارگاهي نو در محدوده 25+ سال عمر مي كنند. اين درحالي كه هزینه نوسازی آنها در محدوده 50٪ تا 80٪ هزینه یک آسانسور جدید است، بنابراين انتخاب آسانسوری با چرخه عمر طولانی تر بهترین تصمیم مي باشد.

البته هميشه پر فروش بودن تنها دليل خريد نمي باشد و بايد عواملي مانند فضاي پروژه خود و بودجه خود را نيز در نظر بگيريد.بااين حال،در اين مطلب ما سعي كرديم برخي از پرفروش ترین برند آسانسورکارگاهی در سال 2022 را گردآوري كنيم تا با آنها بهتر آشنا شويد.

 

راهنمای خرید پرفروش ترين آسانسورکارگاهی

ماشين آلاتي چون آسانسورهاي گارگاهي امروزه به قدري هوشمند هستند كه از راه دور می توان كار آنها را تنظیم کرد و داراي سیستم های کنترل اختصاصی و انحصاری جديد مي باشند كه قيمت آنها را رقابتي كرده است.آسانسورهاي گارگاهي ابزاری کاملاً شگفت‌انگیز هستند که هر كارفرما باید آن را نصب کند،شکی نیست که صرف مقداری پول در خريد يك آسانسور جدید و كاربردي کاملاً ارزشش را دارد.

 

نكاتي كه در خريد پرفروش ترين آسانسورکارگاهی بايد در نظر گرفت:

  • اندازه

اول از همه، یکی از مهم ترین مواردی که در پرفروش ترين آسانسورکارگاهی باید بررسی شود، اندازه صفحه آنها است.حتما بايد اندازه را در خريد خود در نظر بگيريد زيرا تمام پولتان هدر مي رود.

  • کیفیت ساخت

جدا از ویژگی ها و اندازه آسانسورکارگاهی، باید اطمینان حاصل کنید که پولی خود را صرف خرید یک دستگاه با کیفیت بالا می کنید. بهتر براي اين منظور چندین گزینه را در بازار مقایسه کنید و سپس اقدام به خريد كنيد. یکی از عواملی که بر قیمت، کیفیت ساخت است. با خريد آسانسورهاي كارگاهي با کیفیت بالا نه تنها از مزایای آنها برخوردار خواهید شد،بلکه حتی برای مدت طولانی تری نیز دوام خواهند داشت.

  • گارانتی

جدا از اندازه و کیفیت ساخت آسانسور، ارزش برند محصول است.توصیه می کنیم به سراغ برندهایی بروید که در بازار شهرت خوبی دارند. به این دلیل است که برندهای برتر عموماً خدمات پس از فروش بهتری نسبت به تازه واردان ارائه می دهند. جدای از آن، متوجه خواهید شد که اکثر برندهای برتر گارانتی مادام العمر ارائه می دهند.

 

معرفي برخی از  پرفروش ترین برند آسانسورکارگاهی در سال 2022

  • آسانسور كارگاهي زوملاين

شركت صنایع سنگین زوم لاین(Zoomlion) ، در سال ۱۹۹۲ تاسيس شد و تا به امروز فعاليت خود توانست عنوان ششمین تولید کننده بزرگ ماشین آلات سنگین جهان را كسب كند.این برند متعهد به توسعه و تولید در زمینه تجهیزات صنایع سنگين با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و هزاران محصول متنوع به بیش از صد کشور جهان ارسال دارد.امروزه برند آسانسورگارگاهي زوملاين در چين نامي كه اكثر كارفرمايان از آن با خيال راحت استفاده مي كنند.

حداقل اشغال فضا،احتمال خرابی و هزينه هاي تعمير و نگهداري كم و طول عمر بيشتر از ويژگي هاي آسانسور كارگاهي زوملاين است كه اكثر تکنسین ها و مدیران پروژه ها از آن استفاده مي كنند.

ويژگي منحصربه فرد اهميت آسانسورهاي كارگاهي زوملاين ظرفیت بالا،عملكرد عالي،کنترل دقیق و حرفه اي بودن، طراحی و موتور با كيفيت،تعمیر و نگهداری آسان است.همين ويژگي ها اين آسانسور را در صدر پرفروش ترین برند آسانسورکارگاهی در سال 2022 قرار داده است.

  • آسانسورهای کارگاهی spj

آسانسورهاي كارگاهي یک جنبه مهم در حمل و نق و جابجایی مواد و تجهيزات دغدغه اصلي بسياري از كارفرمايان است.امروزه با توجه به انواع مختلف برند آسانسورهاي كارگاهي انتخاب آسانسوري كه علاوه بر رفع نیازهای كارفرمايان در هزينه هاي تعمیر و نگهداری صرفه جويي كند،بسيار مهم است. آسانسور کارگاهی SPJ راهكار جديدي درعملکرد خوب، ایمنی و دوام است.اين برند كيفيت بالايي در طول عمر بدنه بالايي دارد و تمامي قطعات آن درجه يك مي باشند.

آسانسورهای کارگاهی spj توانسته آسانسورهاي كارگاهي با کیفیتي را با قيمت هاي مناسب در اختيار مشتريان قرار دهد. کنترل ولتاژ و فرکانس به صورت همزمان به منظور کنترل سرعت آسانسور يكي از ويژگي هاي بارز برند SPJ است.همچنين،اين برند به لحاظ ایمنی پاراشوت عملكرد بسیار بالا و سريعي دارد.در آسانسور کارگاهی SPJ آلیاژ رولیک CK45 یکی از سخت ترین آلیاژها می باشد که مانع ساییدگی اسانسور مي شود و همچنين مانع لرزش آسانسور کارگاهی در هنگام حرکت می گردد.دليل اينكه بسياري اين برند را انتخاب مي كنند،تنوع در اندازه و ظرفيت هاي مختلف اين آسانسور،احتمال خرابي بسيار كم و دوام و ماندگاري بالا است.

  • آسانسوركارگاهي GJJ

آسانسوركارگاهي GJJیکی از بزرگترین تولید کنندگان آسانسورهاي كارگاهي در جهان با بيشترين ميزان تولید سالانه در سطح جهاني مي باشد.

آسانسورهاي کارگاهی gjj يكي از با پرفروش ترين برندها در زمينه آسانسورهاي كارگاهي است كه در ايران نيز نكايندگي فروش دارد.اين برند توانسته آسانسورهاي صنعتی خود را براي راه اندازي و تكميل  پروژهای بيشمار صنعتی و ساختمانی ارائه دهد.از آنجايي كه اين برند مشكل بسياري از كارفرمايان را در زمينه کارشناسان خبره و حرفه ای در زمان خريد برآورده كرده است، در حال حاضر يكي از پرفروش ترین آسانسورهای کارگاهی موجود در جهان مي باشد .

در كل،آسانسور کارگاهی GJJ یکی از معروف ترین برندهاي تجاری چيني در زمينه توليد آسانسورهاي كارگاهي 1 تا 2 تن است .همچنين با برآورد توقع كارفرمايان با تامين سطح ایمنی آسانسور کارگاهی خود توانسته از برندهای مطرح اروپایی نیز فراتر برود و استاندارد اتحادیه اروپا CE و استاندارهای ایزو ISO9001 را كسب كند.

  • آسانسورهاي کارگاهی پگا

آسانسورهای صنعتی چک و اسلواکی PEGA حرف اول را در کیفیت و نوآوری مي زنند.تمامی آسانسورهای اين برند به گونه ای طراحی می شود که بهترین عملکرد و سرعت را در یک محیط صنعتی ارائه مي دهند.تقريبا تمام پروژه هاي صنعتي با ويژگي هاي مختلف مي توانند از ظرفیت بالا، اندازه متناسب و متنوع، سرعت و عملکرد دقیق، پشتیبانی قوی در زمینه نصب و راه اندازی،نگهداری آسان و امنيت بالا، بالابرهای PEGA با خيال راحت استفاده كنند.

اين برند تاكنون توانسته با كسب افتخارات زير يكي از پرفروش ترین برند آسانسورکارگاهی در سال 2022 به شمار بياد.افتخاراتي از قبيل:

برج خلیفه دبی :بلندترین ساختمان روی کره زمین،ساخت برج فدراسیون مسکو،پروژه بازسازی برج گرند ریزورت در لاس وگاس و پروژه هاي توزيع آب شهر نیویورک

از ويژگي هاي بارز اين برند،ابعاد بسیار بزرگ آسانسور براي حمل و نقل مصالح ساختمانی بزرگ  و قابل برنامه ریزی بودن آن است كه در هنگام فرود با بالاترین دقت متوقف مي شود.همچنين اين آسانسور مجهز به سیستم پلاگین و سواری که کارآمدترین و سریعترین راه برای راه اندازی بالابر مي باشد.همچنين سیستم شناسایی منحصر به فرد PEGA-Fault که مستقیماً در آسانسور قرار گرفته است ايرادات آسانسور را عيب يابي مي كند در نتيجه تعمير و نگهداري آن آسان است.

  • آسانسور های کارگاهی Anka

برند انكا با اتكا بر امکانات پیشرفته و سازگار با محیط زیست توانسته ماشین آلاتي ساخت و ساز قابل اعتماد، ایمن و با کارایی بالا را تولید می کند و مشتریان جهانی دارد.شايد تعجب كنيد اما از دلايل پرفروش بودن اين برند وجود آن در پروژه هاي ساخت و ساز مسکونی، ساخت پل، ساخت نیروگاه، ساخت سد، معدن سازي و بسياري از پروژه هاي سنگين بوده است.

برند انكا يكي از توليدكنندگان ماشین آلات ساختمانی حرفه ای با ايمني بالا در چين است كه تقريبا 30 سال در این صنعت سازه هاي عظيمي را براي بشر خلق كرده است. شعار اين برند کیفیت اول، کمترین قیمت و بهترین خدمات است و در حال حاضر ظرفیت تولید برای پاسخگویی به نیازهای تمام مشتریان در سراسر اروپا و جهان دارد.

  • آسانسور های کارگاهی سهند پاد

يكي از پرفروش ترین برند آسانسورکارگاهی در سال 2022  كه در جزء برندهاي ايراني قرار بگيريد سهند پاد است تقريبا مشابهه برند اليماك در حال فعاليت مي باشد و تا كنون توانسته انواع مختلفي از آسانسور كارگاهي را در ظرفیت ها و اندازه هاي مختلف در قيمت هاي مقرون به صرفه ارائه دهد.

  • آسانسور کارگاهی آلیماک

Alimak ديگر جاي گفتن نيست كه آسانسورهاي كارگاهي آليماك  پرفروش ترین برند آسانسورکارگاهی در سال 2022  است و سالهاي قبل از آن است.اين برند بیش از 23000 پروژه در جهان در زمينه صنایع مختلف را تكميل كرده است. آسانسورهای صنعتی Alimak به دلیل طراحی قوی و مدل های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای خاص طیف وسیعی از صنایع و محیط هاي صنعتي ارائه می شوند.

آسانسورهای صنعتی Alimak از فن آوری دسترسی عمودی سریع و مطمئن برای جابه جايي گارگران و مواد در محیط های صنعتی جهان استفاده می کند كه ایمنی و بهره‌وری بالايي دارند. اين برند با ظرفیت بالا و سرعت: 0.4-1.0 متر بر ثانیه يكي از بهترين آسانسورها در محیط های صنعتی مي باشد.

ناگفته نماند كه بیش از 70 سال،آليماك تصادفی نیست که Alimak در بالابرهای ساختمانی، آسانسورهای صنعتی، سکوهای کار دکل نوردی، سکوهای حمل و نقل و بالابرها و انواع صنايع در سراسر جهان پیشرو در جهان است.

آسانسورهای كارگاهي اليماك دارای مجموعه‌ای از نصب و راه اندازی آسان،تكنولوژي پيشرفته،صرفه جویی در مصرف برق،امكان افزايش ارتفاع ،دارای بالاترین سرعت ،استفاده از گیربکس حلزونی،قيمت مناسب و مقرون به صرفه، طراحی نواورانه و هوشمندانه ،نصب آسان با هزينه هاي پايين و قطعات با کیفیت ، طول عمر بالا در ساخت و امکان ایجاد کابین هایی با ابعاد بزرگ در هر مرحله از فرآیند طراحی، ساخت و استفاده مداوم هستند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.