تاور کرین

مشاوره اجاره تاور کرین

مشاوره اجاره تاور کرین

در این مطلب درباره مشاوره اجاره تاور کرین خواهیم دانست . تاوركرين ها به دلیل پیچیدگی مهندسی در ساخت آنها گران ترین ماشین آلات صنعتی هستند. با توجه به سرمایه بالای خرید تاوركرين ،اکثر مشاغل ساختمانی ترجیح می دهند تاوركرين مورد نظر خود را از اجاره کنند.با وجود ده ها شرکت اجاره ای،بدون مشاوره اجاره تاور كرين نمی توانيد بفهميد کدام نوع برای شما مناسب است؟

اينكه چگونه بايد فهميد كدام شركت را بايد انتخاب كرد؟ کدام شرکت ارزش تجارت را دارد؟ و كدام يك از شركت ها بهترین خدمات اجاره تاوركرين را متناسب با پروژه ساختمانی می دهند؟ همگی به مشاوره اجاره تاور کرین بستگی دارد كه در اين مطلب به اهميت اين عامل مهم در اجاره تاوركرين اشاره می كنيم.

برخی از نكات جهت مشاوره اجاره تاور كرين

  • سابقه برای ایمنی

اولين قدم در مشاوره اجاره تاوركرين در نظرگرفتن ايمنی آنهاست.بسیاری از شرکت های اجاره تاوركرين و تجهیزات آنها تابع قوانین بین المللی و محلی هستند.با این حال ، برخی از شركت ها بسيار امن تر هستند.

هنگامی که به دنبال یک شرکت اجاره تاوركرين هستید ، بايد سابقه آنها را در نظر بگيريد . هر چه تعداد ماشين آلات آنها بیشتر باشد ، احتمال اينكه ایمنی و سابقه كاری بالاتری داشته باشند،بيشتر است . علاوه براين دستورالعمل‌های منابع انسانی و داخلی اين شركت ها نیز بسيار مهم است كه بايد آنها را بررسی كنيد.

  • تاریخچه خدمات

وقتی صحبت از خدمات مشاوره اجاره تاور کرین می شود، تاریخچه خدمات هر شركت بايد در نظر گرفته شود. شرکتی را بايد انتخاب کنید که خدمات عالی و مناسب برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلات در پروژه های شما در طولانی مدت ارائه دهد.

  • تجارب بسيار

هنگام مشاوره در انتخاب یک شرکت اجاره تاوركرين مناسب حتما در ابتدا وسوسه می شويد ارزان ترین گزینه را انتخاب کنید. اما توصيه می كنيم هوشمندانه‌ تصميم بگيريد و شرکتی را انتخاب کنید که تجربه طولانی در اين زمينه دارد.اغلب شركت هايی كه تجربه کافی ندارند،هزینه بیشتری از مشتريان می گيرند و در عوض خدمات بدی ارائه می دهند.بنابراين،با استخدام شرکتی با تجربه می توانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

  • گواهینامه ها

شرکت های اجاره تاوركرين بايد با آخرین گواهینامه های ایمنی و نهادهای نظارتی مانند ISO 9001 آشنايی داشته باشد.

  • کیفیت محصول و گستردگی انتخاب

در تجارت اجاره تاوركرين،برخی از شركت ها خدمات خود را بر روی نیازهای خاص مشتری متمرکز می کنند.بنابراين،يكي از خدمات مشاوره اجاره تاور كرين كيفيت محصول و گستردگی انتخاب است.

  • خدمات مشتری عالی

يكي از موارد مهم در مشاوره اجاره تاور كرين نحوه برخورد شركت از طریق تلفن، وب سایت و حضوری با مشتری است،كه نشان از حرفه ای بودن آنها است.اگر در حين تماس مورد بی توجهی و عدم احترام قرار گفتيد به طور قطع قابل اعتماد نيستند.

  • کارشناسان و مشاوران مورد اعتماد

در مشاوره اجاره تاور كرين هميشه پروژه ساخت و ساز شما نبايد در اولویت باشد . در زمینه ساخت و ساز ، بسیاری از مسائل از قبيل مسائل حسابداری یا مشکلات قانونی بايد مورد توجه قرار گيرد . همچنين بايد بررسی شود كه آيا شركت مورد نظر توصیه ها و مشاوره های درستی ارائه می دهد يا خير ؟!!!

  • قیمت ها

در نهایت ، شفافیت قيمت ها کلید هر معامله ای از جمله اجاره جرثقيل است.شرکت های خدماتی کرایه تاوركرين بايد بدون هیچ کارمزد پنهانی به شما مشاوره دهند.

  • نگهداری و پشتیبانی مناسب

يكی از نكات مشاوره اجاره تاور كرين كه بايد در نظر گرفته شود،اينكه به طور مکرر درستی كاركرد تجهیزاتی آنها مورد بازرسی قرار گيرد . هر ارائه دهنده خدمات اجاره تاوركرين باید سوابق بازرسی و تعمیر و نگهداری ماشين آلات خود را ارائه دهند . این سوابق به شما کمک می كند تا تاوركرين مناسب خود را انتخاب كنيد . علاوه بر این اگر جرثقيل وسط کار خراب شود، شركت ارائه دهنده بايد فورا متخصص اعزام كند.

  • انتخاب بهترین شرکت جهت مشاوره اجاره تاور كرين

هنگامی که به دنبال یک شرکت اجاره جرثقیل هستید،مهم است که درباره آن تحقیق کنید.زيرا كه انتخاب درست شما به منزله سرمایه گذاری در زمان و پول شما است.بنابراین، قبل از اینکه متعهد به هر کاری شوید،حتما تحقيق لازم را انجام دهيد.

آیا بهتر است تاوركرين اجاره كرد یا خريد ؟

جواب اين سوال ساده است،اگر هر چند وقت یک بار به تاوركرين نیاز داشته باشيد،اجاره آن گزينه مناسبی است.اما اگر در زمان های مختلف به انواع تاوركرين های گران قيمت نياز داريد،خريد تاوركرين گزينه مناسب تری است.معمولا خرید جرثقیل گزينه مناسبی برای زمانی كه 3 تا 5 ماه در سال بايد از آن استفاده كنيد.

اما در هر صورت اجاره تاوركرين مزايای زيادی دارد زیرا اجاره كننده می تواند از بین گزینه های مختلف انتخاب کند.علاوه براين،به طور معمول اجاره ها بر اساس نرخ روزانه، هفتگی یا ماهانه محاسبه می شوند و با افزایش مدت اجاره ، هزینه روزانه کاهش می یابد زیرا هزینه‌های ثابتی برای هر بار اجاره جرثقیل از قبيل حمل و نقل، بازرسی، سرویس و زمان توقف تا بازاریابی مجدد كسر می شود.

عواملی که بر قیمت اجاره تاور كرين تاثير می گذارد؟

نوع جرثقیل : به طور معمول جرثقیل های بزرگتر هزینه بیشتری برای اجاره دارند.

ظرفیت بالابری :  معمولا جرثقیل هایی با ظرفیت بالابری بالاتر هزینه اجاره بیشتری دارند.

مدت زمان اجاره : هر چه مدت زمان اجاره تاوركرين بيشتر باشد میانگین هزینه روزانه اجاره آن بيشتر می شود.

نحوه استخدام اپراتور:تاوركرين ها تجهیزات تخصصی هستند که نیاز به اپراتور ماهر و دارای مجوز برای هدايت جرثقيل دارند. اگر جرثقیل اجاره می کنید، معمولاً شرکت اجاره تیمی از اپراتورهای ماهر و آموزش دیده كه آماده همکاری با شما هستند را نيز معرفی مي كنند.

بیمه اجاره جرثقیل:معمولاً برای پوشش ارزش جرثقیل، تعهدات حمل و نقل (ترانزیت به و از محل کار) و تعهدات عمومی (مسئولیت شخصی و غیره) بیمه اجاره مورد نياز است.

نحوه انتخاب یک شرکت جهت مشاوره اجاره تاور كرين

شركت های ساختمانی براساس بودجه و نیاز خود جرثقیل های برجی مورد نياز خود را اجاره می كنند که این امر هزینه کلی پروژه هاي ساخت و ساز آنها را کاهش می دهد.علاوه بر این، به آنها کمک می کند تا در هزینه های طولانی مدت نگهداری اين ماشين الات صرفه جویی کنند به همین دلیل اکثر شرکت های ساختمانی به جای خرید تجهیزات به اجاره آنها تمایل دارند.

شما می توانید با مشاوره گرفتن در مورد اندازه ناوگان، سن ناوگان، وضعیت بصری جرثقیل ،تعداد سال های کار شركت و پشتیبانی 24/7 شرکت مناسب اجاره تاوركرين را انتخاب كنيد.

چندين نكته كليدی جهت مشاوره اجاره تاور کرین :

انتخاب نوع تاوركرين مناسب برای محل کار شما به عوامل زیادی بستگی دارد. در زیر پنج مورد اصلی که باید هنگام انتخاب جرثقیل خود در نظر بگیرید ، تا سفارشی ترین ماشين آلات را براساس نیازهای خود خريداری كنيد:

  • ظرفیت

اطمینان حاصل کنید که تاوركرين برای بلند کردن وزن مورد نیاز در محل کارتان درجه بندی شده باشد.عوامل زیادی در این محاسبه نقش دارند،كه بهتر است با یک مشاوره اجاره تاور كرين مشورت کنید تا مشخصات ظرفيت آن را مطابق با نیازهای كاريتان تعيين كند.

  • فاصله بالابر

اينكه تاوركرين اجاره ای چه ميزان مواد بايد جابجا كند بسيار مهم است.اگر به فاصله بالابر خيلي زياد نياز داشته باشيد،ممكنه نوع خاصی از تاوركرين برای شما مناسب باشد.

  • ارتفاع

شما باید بدانید موادی كه تاوركرين بايد حمل كند تا چه اندازه باید در ارتفاعات حمل شود.ارتفاع مشخص می کند که به كدام نوع تاوركرين نیاز دارید.

  • دسترسی به پروژه های ساختمانی

همه تاوركرين ها نمی توانند در مكان های ساخت و ساز مورد نظر عملكرد خوبی داشته باشند.همیشه قبل از متعهد شدن به اجاره،بايد یک طرح دسترسی به پروژه را با یک مسیر و اندازه گیری دقیق تهیه کنید.

  • محل تاورکرین

بسته به اینکه تاوركرين در موقعیت قرارگيری خود بتواند عملكرد مناسبی داشته باشد،تخمين اندازه محل تاوركرين بسيار مهم است.محل تاوركرين از آن جهت مهم كه بتواند به راحتي و بدون واژگونی حركت كند. به عنوان نمونه اگر محل کار شما زمیني ناهموار یا نرم دارد،به نوع خاصی از تاوركرين برای اين نوع زمين ها نیاز خواهید داشت.

  • فونداسیون

فونداسیون تاوركرين يكی ديگر از نكات كليدی مشاوره اجاره تاوركرين است كه بايد توسط یک مهندس عمران با تجربه طراحی شود.فونداسیون بايد به درستي انجام شود تا بتواند برای حمل و موقعيت قرارگيری بهترين قابليت را داشته باشد.

  • با تجربه بودن مشاور

اگر برای انتخاب تاوركرين خود نياز به مشاوران باتجربه و كاربلد نياز داريد.به ياد داشته باشيد،انتخاب نوع مناسب تاوركرين برای پروژه های ساختمانی بسيار مهم است زيرا پای جان كارگران و هزينه های گزاف خريد درميان است.علاوه براين،بايد آخرين اصلاحات اجاره و قوانين مربوط به آن و همچنينهزينه ها و بازار فروش را بدانيد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.