تاور کرین

خرید تاورکرین xcmg

خرید تاورکرین xcmg

خرید تاورکرین xcmg

مشاهده برج­های غول­پیکر و ساختمان­های عظیم و بلندمرتبه همیشه برای ما هیجان­انگیز است. گاهی با خودمان فکر می­کنیم این برج­ها چطور ساخته می­شوند و مصالح و تجهیزات ساختمانی چگونه به طبقه­های بالا منتقل می­شوند. جواب سوال ما تاورکرین و پیشنهاد ما خرید تاورکرین xcmg است. تاورکرین یا جرثقیل برجی، از آن دسته ماشین­آلاتی است که به وسیله آن اجسام، دستگاه­ها و مصالح سنگین به ارتفاعات حمل می­شود. در این مقاله می­خواهیم با جرثقیل برجی بیشتر آشنا شویم. به خصوص بدانیم برای تهیه تاورکرین xcmg، این برند مطرح در بازار، باید به چه ملاحظاتی توجه کنیم. درباره مشخصات فنی و کیفیت این تاورکرین هم اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

تاورکرین چیست و چه کاربردی دارد؟

تاورکرین یا جرثقیل برجی در دسته ماشین­آلات ساختمانی قرار دارد که برای انتقال اجسام سنگین و بارهای حجیم به ارتفاعات مورد استفاده قرار می­گیرد. بدین ترتیب شما می­توانید مصالح ساختمانی سنگین خود را تا ارتفاع مشخص و در زاویه و شعاع­های متفاوت جابه­جا کنید.

این دستگاه معمولا برای بارگیری و تخلیه در صنعت مهم و تاثیرگذار حمل­ونقل مورد استفاده قرار می­گیرد. هرچند در صنایع تولیدی نیز از تاورکرین برای مونتاژ تجهیزات سنگین استفاده می­شود.

شکل این دستگاه­ها، همان مدرن­شده اهرم­های تعادلی است. معمولا پایه دستگاه تاورکرین درون بتن و به صورت ثابت قرار می­گیرد و توسط کمربندهایی به قسمت­هایی از ساختمان مهار می­شود.

ظرفیت این دستگاه­ها متنوع است از ظرفیت­های 2 تن ممکن است شروع شود و حتی تا 240 تن هم برای حمل بار مورد استفاده قرار گیرد. هر چند این جرثقیل­ها معمولا برای حمل بارهای بین 8 تا 16 تن بیشتر کاربرد دارد. در ادامه این مقاله، شما را با یکی از مطرح­ترین تاورکرین­ها یعنی تاورکرین xcmg آشنا می­کنیم.

خرید تاورکرین xcmg

تاورکرین xcmg تولید یکی از مطرح­ترین برندهای تاورکرین یعنی شرکت XCMG است. این جرثقیل برجی باکیفیت می­تواند مورد استفاده ساختمان­سازان و سازند­گان برج­های مسکونی و اداری بلندمرتبه و عظیم در ایران قرار گیرد. سازه­های مرتفع و پروژه­­های عمرانی بزرگ برای حمل بارهای سنگین و حجیم خود به چنین دستگاهی نیاز مبرم دارند.

قبل از بررسی خرید تاورکرین xcmg ابتدا بیایید با برند تولیدکننده آن، یعنی شرکت XCMG، چهارمین برند مطرح در جهان در عرصه تولید ماشین­آلات ساخت­وساز آشنا شویم.

برند تولیدکننده تاورکرین xcmg

تولیدکننده این نوع تاورکرین یا جرثقیل برجی، برندی چینی است که تجربه و سابقه بسیاری در زمینه تولید ماشین­آلات ساختمانی دارد.

همانطور که گفته شد، رتبه چهارم تولید این نوع ماشین­آلات در جهان از آنِ برند XCMG است. این شرکت مطرح که از سال 1989 شروع به کار کرده است در زمینه ساخت و تولید جرثقیل، بیل­های مکانیکی، بولدوزر، راهسازی و لودر سابقه و تخصص دارد. همچنین شرکت دارای گواهینامه­های متعدد ملی و بین­المللی است که نشان می­دهد با خیالی آسوده می­توان دست به خرید این تاورکرین زد.

گرچه برای تهیه جرثقیل­های برجی می­توانید از برندهای مطرح اروپایی هم خرید خود را انجام دهید، اما باید هزینه­های بسیار بالایی برای خرید جرثقیل مورد نیازتان متحمل شوید. برند تاورکرین xcmg  با هزینه­هایی کمتر اما کارآیی مطلوب می­تواند گزینه مناسب شما برای خرید باشد. به طوری که با پرداخت هزینه­های کمتر به کیفیت مدنظر دست پیدا کنید. حال بیایید اطلاعات بیشتری درباره این محصول محبوب در دنیای ساخت­وساز کسب کنیم. این اطلاعات کمک می­کند بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

مزیت­ های خرید تاورکرین xcmg

تهیه تاورکرین xcmg دارای مزیت­های زیر است:

  • رابط کاربرپسند ایستگاه کنترل این تاورکرین یکی از مشخصه­های بارز این نوع جرثقیل است. بدین ترتیب کار با این دستگاه می­تواند برای کاربران آن بسیار ساده باشد. از طرفی ارگونومیک بودن موقعیت کاری­ آن نیز سبب می­شود در طولانی­مدت کاربر کمتر دچار معضلات جسمی ناشی از کار طولانی­مدت شود.
  • دیگر مزیت خرید تاورکرین xcmg، فرود صاف یا همان SDV است. این سیستم به منظور کم کردن نوسان بوم جرثقیل به کار رفته است و باعث می­شود دقت عملیات فرود تاحدبسیاری افزایش یابد. با این امکان بارهای سنگین و حجیمی که این تاورکرین با خود حمل می­کند حرکت صافی خواهند داشت.
  • از دیگر مزایای تهیه تاورکرین xcmg، سرعت بسیار بالای آن است. ذکر این نکته ضروری است که گرچه سرعت تاورکرین بسیار بالاست اما عملکرد جرثقیل بسیار ایمن و مطمئن است. چه چیزی بهتر از ترکیب این دو یعنی سرعت بالا و ایمنی کافی عملکرد دستگاه!
  • سیستم کنترل آسانسور یا همان سیستمی که بالابر را کنترل می­کند در زمانی که تاورکرین بیشترین بار را با خود حمل می­کند سرعت دستگاه را کاهش می­دهد و همین مساله باعث شده ظرفیت تاورکرین تا 10 درصد بیشتر شود.
  • از دیگر مزیت­های استفاده از تاورکرین xcmg، استفاده آسان و ایمن از این جرثقیل است زیرا در آن از ترکیبی از سوپاپ­ها استفاده شده است. بنابراین می­توانید از بابت استفاده آسان و راحت از دستگاه تاورکرین xcmg مطمئن باشید.

ویژگی­ های تاورکرین xcmg

در هنگام خرید تاین تاورکرین باید بدانید که این دستگاه دارای سرعت عملیاتی بالایی است. همچنین عملکردی پایدار و قابل اعتماد دارد. برای خرید تاورکرین به این مشخصات هم توجه کنید:

-فرانسوی بودن سیستم الکتریکی دستگاه تاورکرین xcmg

-دارای تجهیزات ایمنی باکیفیت از نوع مکانیکی و مکانیکی-الکتریکی

-مطابقت تولید این تاورکرین با استانداردهای بین­المللی و نیز ملی چین

-زیبایی ظاهری دستگاه و محبوبیت آن در بین مشتریان چینی و خارجی

-دارای شاخص­های پیشرفته فنی

-تنوع در حالت­های دستگاه اعم از حالت مستقل-ایستا، متصل یا در حال حرکت و نیز حالت زیرقاب-ایستا

-دسترسی تاورکرین تا ارتفاع 55 متر

-بررسی سلامت دستگاه در زمان خرید تاورکرین xcmg

-میزان ارتفاع حمل اجسام به سمت بالا در حالت متصل آن تا حدود 140 متر

-میزان ارتفاع جابه­جایی اجسام در حالت ایستاده در حدود 42.5 متر

-کشویی بودن درب کابین تاورکرین

-امکان حمل و جابه­جایی بارهای سنگین تا وزن 8 تن

– دارای یک محفظه پلاستیکی در سقف کابین

– دقت بالای صفحه­نمایش تاورکرین

با توجه به مزیت­های و مشخصه­هایی که بیان شد، تهیه تاورکرین xcmg، می­تواند خریدی باکیفیت و تضمین­شده باشد. به خصوص که تولید یک برند مطرح چینی است. این برند توانسته در سطح بین­المللی عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

اگر در صنعت ساختمان­سازی یا برج­سازی فعالیت می­کنید و به دنبال خرید یک ماشین­آلات باکیفیت و امتحان­پس­داده هستید، تهیه تاورکرین xcmg را به شما پیشنهاد می­کنیم. زیرا طبق شعار شرکت Xcmg، که به نوعی خط مقدم و پیشروی صنعت ماشین­آلات عرصه ساخت­وساز چین است، این شرکت با «به عهده گرفتن مسئولیت­های سنگین» به دنبال «دست یافتن به دستاوردهای عظیم» است.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.